روانشناسی

روانشناسی

تلاش برای توسعه درمان بیماری‌های Alzheimer's در طی دو دهه گذشته یک تلاش امیدبخش و ناامید کننده بوده‌است و درک بیشتری از این بیماری که هنوز در تولید داروهای جدید موفق نبوده است را به دست آورده‌است .

مقصر بودن چندین نوع فرعی از اختلال شناختی خفیف ، یکی از مراحل اولیه بیماری Alzheimer's است .

P می‌گوید : " همه فکر می‌کنند که Alzheimer's یک بیماری است ، اما اینطور نیست . " دکتر Murali doraiswamy ، استاد روان‌پزشکی و مدیر برنامه اختلالات عصبی در سلامت دوک ، زیر گروه‌های زیادی وجود دارد . اگر شما همه انواع مختلف افراد را در یک محاکمه ثبت‌نام کنید ، اما دارو شما تنها یک مسیر بیولوژیکی را هدف قرار می‌دهد ، البته افرادی که مبتلا به ناهنجاری هستند ، به این دارو واکنش نشان نمی‌دهند و محاکمه با شکست مواجه خواهد شد ."

اما اگر دانشمندان افراد را با انواع مشابه اختلال شناختی دسته‌بندی کنند، آن‌ها می‌توانند به طور دقیق‌تر اثر داروهای investigational را آزمایش کنند ، طبق یافته‌های این مقاله در مقاله ۲۸ ژوئیه در مجله گزارش‌های علمی مجله ، انتشار تحقیقات طبیعت .

این تحقیق به طور مشترک به ریاست Dragan Gamberger ، متخصص هوش مصنوعی در موسسه Rudjer بوسکوویچ در کرواسی و doraiswamy برگزار شد .

برای شناسایی انواع بیماری‌های مشابه ، تیم از یک الگوریتم خوشه‌بندی چند لایه برای مرتب‌سازی از طریق ده‌ها نقطه داده از دو مطالعه بزرگ موسسه Alzheimer's Disease Disease استفاده کرد . داده‌های مطالعه شامل آزمون‌های شناخت ، اسکن مغزی و سلول‌های مغزی ۵۶۲ می‌باشد که با آسیب‌های خفیف شناختی که تا پنج سال بعد دنبال می‌شوند ، رشد می‌کند .

دو گروه از منافع پدیدار شدند - - کسانی که شناخت آن‌ها به طور قابل‌توجهی کاهش یافت و کسانی که کم یا کم در علائم خود دیده بودند . اسکن مغزی ۲۴۰ نفره به اصطلاح " decliners سریع " دو برابر سرعت لاغری را به عنوان ۱۸۴ نفر مبتلا به یک بیماری آهسته در حال حرکت نشان داد . این تجزیه و تحلیل نشان داد که decliners سریع نیز از اختلال شناختی خفیف به جنون در پنج برابر میزان مبتلایان به بیماری کند در حال حرکت ، پیشرفت کرده‌است .

این تیم بیشتر تلاش کرد تا روشی ساده‌تر ابداع کند که دانشمندان بتوانند این دو گروه متمایز را در تحقیقات آینده با استفاده از آزمون‌های شناختی کاغذ و مداد شناسایی کنند .

Gamberger گفت که محققان می‌توانند از این یافته‌ها برای ایجاد گروهه‌ای محاکمه همگن بیشتر استفاده کنند که به دانشمندان اجازه می‌دهد تا آزمایش‌ها کوتاه‌تر را طراحی کنند و نگرش‌های بهتری نسبت به درمان‌های تجربی به دست آورند .

این تیم به کاوش عمیق‌تر در the سریع برای ارزیابی تاثیر عواملی مانند جنسیت ، سبک زندگی و ژنتیک برای یادگیری اینکه چه چیزی می‌تواند موجب شناخت سریع آن‌ها شود ، ادامه خواهد داد .

doraiswamy گفت : " یافته‌ها مفاهیم مستقیمی برای طراحی آزمایش‌ها آینده دارند . ما بخش‌هایی از این اطلاعات را می‌دانیم - - که ده‌ها ژن در معرض خطر قرار می‌دهند - - اما با استفاده از ابزارهای بی طرفانه ، مانند استخراج داده‌ها با این الگوریتم جدید ، ما می‌توانیم همه این تکه‌های اطلاعات را با هم بگذاریم تا آن‌هایی که واقعا ً در بالاترین خطر هستند را شناسایی کنیم ."

افزایش خطر جنون در بیمارانی که هذیان بعد از جراحی را تجربه می‌کنند

مبدا :

انتشارات دانشگاه آکسفورد

خلاصه :

Delirium در بیماران بستری در بیمارستان بستری است و حدود ۱۴ تا ۵۶ درصد از بیماران را تحت‌تاثیر قرار می‌دهد . این امر به طور متناوب به عنوان یک تغییر ناگهانی در رفتار ، با بیمارانی که دچار اغتشاش شدید ، بی‌توجهی ، تفکر آشفته ، و تغییر وضعیت ذهنی می‌شوند، نشان می‌دهد .

Delirium در بیماران بستری در بیمارستان بستری است و حدود ۱۴ تا ۵۶ درصد از بیماران را تحت‌تاثیر قرار می‌دهد . این امر به طور متناوب به عنوان یک تغییر ناگهانی در رفتار ، با بیمارانی که دچار اغتشاش شدید ، بی‌توجهی ، تفکر آشفته ، و تغییر وضعیت ذهنی می‌شوند، نشان می‌دهد .

منبع سایت علم روز

نویسنده مطلب: فهیمه فهیمه

فهیمه فهیمه

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...