روانشناسی

روانشناسی

موتورهای کاهش

به منظور بررسی ارتباط بین سطوح پروتئین و سلامت شناختی , این مطالعه به بررسی تعداد بیمارانی می‌پردازد که بافت مغز پس از مرگ برای درمان آن مورد ارزیابی قرار گرفته‌است . نتایج نشان داد که بین میانگین نمرات آزمون mini - mental state examination ( mmse ) ارتباط معنی‌داری وجود دارد .

با توجه به ارتباط ثابت بین بیماری آلزایمر و آلزایمر , از جمله فقدان سلول و نقص شناختی همراه , این مطالعه به دنبال مهار فرآیند بررسی اثرات پویای مرگ و میر در سلول بود .

با این آزمایش‌ها که در افراد امکان پذیر نیست , این تیم در مدل موشی بیماری نشان داد که کاهش فعالیت این مسیر منجر به کاهش تلفات سلولی و بهبود عملکرد در تکالیف مربوط به حافظه می‌شود .

نتایج نشان می‌دهد که ممانعت از فعال شدن سلول‌ها از طریق انسداد روده , مانع از دست رفتن سلول‌ها در موش‌ها می‌شود . علاوه بر این , موش‌ها با فعال شدن مسیرهای پیام‌رسانی به طور معنی‌داری در آزمون‌های حافظه فضایی دخالت داشتند .

درک جدید , امید جدید

این مطالعه یک پنجره جدید در تحقیقات آلزایمر را باز می‌کند و به درمان ضایعات سلولی در مغز امید می‌دهد که نتیجه اجتناب‌ناپذیر و مخرب پیشرفت آلزایمر است .

استرس اکسیداتیو در میان بسیاری از اهداف دارویی بالقوه وجود دارد و برخی دیگر به دنبال ارتباط بین آلزایمر و آلزایمر هستند . در حالی که علل متعدد این بیماری به احتمال زیاد , درک واضح‌تر تمام اهدافی هستند که باعث بروز بیماری می‌شوند , بهترین امید از زمانی که افت عصبی در افراد بیش از یک دهه قبل از نشانه‌های زوال عقل پیدا شده‌است .

سمی گفت : " ممکن است کسی موافق نباشد که کدام مولکول بیماری آلزایمر را تحریک می‌کند , اما همه موافقند که نتیجه نهایی افت عصبی است . اگر بتوانید از آن پیش‌گیری کنید ممکن است اثر مفیدی داشته باشید . "

چگونه ورزش بدنی مانع از جنون می‌شود

منبع :

گوته - فرانکفورت آم ماین

خلاصه :

ورزش بدنی در پیش‌گیری از نقص شناختی و زوال عقل در سالمندان مفید به نظر می‌رسد . امروزه محققان در یکی از اولین تحقیقات در سراسر جهان بررسی کرده‌اند که چگونه ورزش بر متابولیسم مغز تاثیر می‌گذارد .

مطالعات متعددی نشان داده‌اند که ورزش بدنی در پیش‌گیری از اختلال شناختی و زوال عقل در دوران سالمندی مفید به نظر می‌رسد . در حال حاضر محققان در دانشگاه گوته فرانکفورت یکی از اولین تحقیقات در سراسر جهان را بررسی کرده‌اند .

به منظور پیشرفت بیشتر آگاهی در مورد تاثیر مثبت فعالیت جسمانی بر روی مغز , پزشکان و پزشکان دانشگاه فرانکفورت , تاثیر ورزش منظم بر متابولیسم و حافظه فعال شرکت کنندگان در یک کارآزمایی کنترل‌شده تصادفی بررسی شد . نتیجه‌گیری : ورزش منظم ورزشی نه تنها باعث افزایش شایستگی می‌شود , بلکه تاثیر مثبتی بر متابولیسم بدن دارد .

منبع سایت علم روز

نویسنده مطلب: فهیمه فهیمه

فهیمه فهیمه

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...