روانشناسی

روانشناسی

رئیس توسعه تحقیقات ، کولین Capper ، گفت : " آموزش به خوبی با زوال عقل برای مردم آسیب‌دیده و مراقبان آن‌ها اهمیت حیاتی دارد . ماهیت شخصی این روش درمانی نشان می‌دهد که هر کسی با جنون ، متفاوت است و رویکردهای مناسب برای مراقبت و تعیین اهداف فردی می‌تواند مزایای آشکاری را نشان دهد . ما از نتایج این مطالعه هیجان‌زده هستیم و منتظر کمک به این کار مهم هستیم تا به جلو حرکت کنیم و به افرادی که به آن نیاز دارند نزدیک‌تر شویم ."

دو ژن جدید مرتبط با خطر Alzheimer's

مبدا :

دانشگاه کاردیف

خلاصه :

دو ژن که در معرض خطر person's بیماری Alzheimer's قرار دارند ، در حال حاضر توسط یک تیم از محققان شناسایی شده‌اند .

گروهی از محققان به رهبری دانشگاه کاردیف دو ژن را شناسایی کرده‌اند که در معرض خطر person's بیماری Alzheimer's قرار دارند .

یافته جدید ، که بر روی کار قبلی شناسایی ۲۴ ژن susceptibility می‌سازد ، درک بهتری از مکانیزم‌های اساسی این بیماری را فراهم می‌کند و امید بیشتری را در توسعه درمان‌های جدید ارائه می‌دهد .

دکتر ربکا سیمز از مدرسه پزشکی کاردیف University's می‌گوید : " علاوه بر شناسایی دو ژن که بر خطر توسعه بیماری Alzheimer's تاثیر می‌گذارند ، تحقیقات جدید نشان می‌دهد که تعدادی از ژن‌ها و پروتئین‌های دیگر که یک شبکه را تشکیل می‌دهند ، در توسعه آن مهم هستند . این ژن‌های خاص که نشان می‌دهند که سلول‌های ایمنی در مغز نقش علی را در این بیماری بازی می‌کنند ، اهداف بسیار خوبی برای درمان بالقوه مواد مخدر هستند ."

دکتر روزا سانکوپانزا ، رئیس تحقیقات در موسسه تحقیقات Alzheimer's ، اضافه کرد : " کشف ژن‌های جدید مثل یافتن قطعه‌های پازل است که زیست شناسان می‌توانند با هم جور شوند تا یک تصویر کامل از یک بیماری را بسازند .

" تحقیقات Alzheimer's بریتانیا به حمایت از دانشمندان در لبه برش این اثر افتخار می‌کند چرا که آن‌ها به کشف یافته‌های ارزشمندی که در حال شکل‌گیری درک ما از این بیماری هستند ادامه می‌دهند . در حال حاضر هیچ درمانی برای کاهش روند پیشرفت Alzheimer's وجود ندارد و افزایش سرمایه‌گذاری در تحقیقات حیاتی است تا بتوانیم بر روی یافته‌های جدید سرمایه‌گذاری کنیم و پیشرفت را برای افراد با شرایط و خانواده‌های آن‌ها سرمایه‌گذاری کنیم ."

دو ژن جدید که قبلا ً به عنوان کاندیدا برای Alzheimer's در نظر گرفته نشده بودند ، طی مطالعه‌ای شناسایی شدند که DNA ده‌ها هزار نفر را در مقایسه با افرادی که از این بیماری رها شده‌اند مقایسه کرد .

در حال حاضر حدود ۸۵۰، ۰۰۰ نفر در بریتانیا با Alzheimer's نفر حضور دارند . در طی دوره این بیماری ، پروتیین‌ها در مغز ایجاد می‌شوند تا ساختارهایی به نام plaques و tangles را تشکیل دهند . اتصالات بین سلول‌های عصبی از دست رفته و در نهایت سلول‌های عصبی می‌میرند و حجم بافت مغز کاهش می‌یابد . افراد مبتلا به Alzheimer's نیز کمبود برخی مواد شیمیایی مهم در مغز خود را دارند . این messengers شیمیایی به انتقال سیگنال‌ها در اطراف مغز کمک می‌کنند . هنگامی که کمبود آن‌ها وجود دارد ، سیگنال‌ها به طور موثر منتقل نمی‌شوند .

دکتر داگ براون ، مدیر تحقیقات و توسعه در انجمن Alzheimer's گفت : " بیش از ۶۰ درصد از افراد مبتلا به جنون مبتلا به بیماری Alzheimer's هستند ، با این وجود علی‌رغم شیوع آن ، ما هنوز به طور کامل علل پیچیده این بیماری را درک می‌کنیم .

کشف دو ژن ریسک جدید برای Alzheimer's یک پیشرفت هیجان‌انگیز است که می‌تواند به عمیق‌تر کردن درک ما از آنچه در مغز افراد مبتلا به این بیماری رخ می‌دهد ، کمک کند . این ژن‌ها یک نقش حیاتی را برای سلول‌های خاص در مغز تقویت می‌کنند - که microglia نامیده می‌شوند - که مسئول پاک‌سازی آوار از جمله سلول‌های آسیب‌دیده و پروتئین‌ها هستند . نگرش‌هایی همچون این برای کمک به حل پیچیدگی‌های بیماری Alzheimer's حیاتی هستند و محققان نشان می‌دهند که در کجا باید تلاش‌های خود را در جستجوی درمان‌های نوین و موثر متمرکز نمایند .

منبع سایت علم روز

نویسنده مطلب: فهیمه فهیمه

فهیمه فهیمه

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...