روانشناسی

روانشناسی

محققان برای اولین بار یک پایگاه‌داده ضبط‌شده از ۱۶ بیمار را که در حال حاضر برای صرع ، تحت عمل جراحی قرار گرفته بودند ، تحلیل کردند . آن‌ها دریافتند که مناطق خاصی از مغز روابط بیشتری بین یکدیگر و در خود دارند تا مناطق دیگر . چنین شبکه ارتباطی خوبی به عنوان یک " باشگاه ثروتمند " شناخته می‌شود .

سپس با استفاده از یک رویکرد مدل‌سازی ریاضی ، تیم پیش‌بینی کرد که هدف‌گیری باشگاه‌های ثروتمند با از بین بردن گره‌های متصل به خوبی می‌تواند تعداد حملات تجربه‌شده توسط یک بیمار را کاهش دهد . داده‌های بالینی دنیای واقعی در مورد ۱۶ بیمار تایید کردند : هنگامی که جراحی بخش بیشتری از باشگاه ثروتمند را از بین می‌برد ، که در هر بیمار مشخص است ، بیماران در دراز مدت کم‌تر دچار صرع یا عدم تصرف شده بودند .

لوپز می‌گوید : " آنچه واقعا ً هیجان‌انگیز در مورد یافته‌های ما هیجان‌انگیز است ، فرصتی است که چنین روشی برای شناسایی مناطق خاص مغز دخیل در تولید of ارائه می‌دهد ، که به نوبه خود می‌تواند راهنمایی در مورد چگونگی بهینه‌سازی مداخلات جراحی برای توقف حملات را فراهم کند ."

با نگاهی به جلو ، تیم تحقیقاتی قصد دارد این یافته‌ها را با استفاده از داده‌های بیشتر از بیماران تایید نماید . آن‌ها همچنین بررسی خواهند کرد که آیا این روش می‌تواند با ترکیب اطلاعات از تکنیک‌های تصویر مغزی اضافی بهبود یابد .

حمایت مستقیم از مغز به طور مستقیم با جذب اسیده‌ای چرب پیدا شده در روغن مرتبط است .

مبدا :

دانشگاه هیروشیما

خلاصه :

دانشمندان به طور فزاینده‌ای نقش estrogen's در سلامت مغز را درک می‌کنند . آخرین تحقیقات مرتبط با تولید مرجع پشتیبانی مسکن به تولید استروژن ، و بهبود سلامت مغز ، این ضرب‌المثل قدیمی را تایید می‌کند که مصرف روزانه روغن ماهی برای شما خوب است .

دانشمندان به طور فزاینده‌ای نقش estrogen's در سلامت مغز را درک می‌کنند . هم اکنون برای اولین بار ، تولید استروژن در مغز به طور مستقیم به حضور فسفریک‌اسید ( DHA ) مرتبط بوده‌است .

مرجع پشتیبانی مسکن به وفور در روغن ماهی یافت می‌شود و همچنین از اسید آلفا - linolenic ، یک اسید چرب امگا ۳ که در برخی از روغن‌های گیاهی یافت می‌شود ، تولید می‌شود .

آخرین تحقیق از دانشگاه هیروشیما اتصال مرجع پشتیبانی مسکن به تولید استروژن و بهبود سلامت مغز است و از این ضرب‌المثل قدیمی پشتیبانی می‌کند که دریافت روزانه روغن ماهی برای شما خوب است .

پروفسور Professor Ishihara ، استادیار علوم عصبی مغز ، از درک رشد نقش estrogen's در سلامت مغز آگاه بود - و همچنین توانایی DHA's برای کاهش حملات صرعی ، می‌خواست مشخص کند که آیا ارتباطی بین این دو پدیده وجود دارد یا خیر.

تحقیقات او که به تازگی در گزارش‌ها علمی منتشر شده‌اند و همکاران خود را از ژاپن و آمریکا شامل شده‌اند ، بررسی کردند که چگونه سه گروه از موش‌هایی که در رژیم‌های غذایی مختلف تغذیه شده‌اند ، نسبت به حملات القا شده واکنش نشان دادند .

یک گروه از رژیم غذایی متشکل از روغن سویا ، یکی دیگر در روغن دانه و یک سوم روغن دانه به علاوه مکمل‌های پشتیبانی مسکن تغذیه شد .

این دو روغن مورد استفاده قرار گرفتند که به دلیل بازدهی متفاوت مرجع پشتیبانی مسکن بدست‌آمده از آن‌ها انتخاب شدند ، به عنوان مثال بدن مرجع پشتیبانی مسکن بیشتری از روغن سویا به جای روغن دانه تولید می‌کند . گروه سوم نیز از روغن کرچک تغذیه می‌شد ، اما در کنار مکمل‌های پشتیبانی مسکن نیز به شدت مورد استفاده قرار می‌گرفت .

پس از ۲۸ روز در این رژیم غذایی ، این سه گروه در معرض تحریک مواد مخدر قرار گرفتند . این گروه که از روغن سویا سیر می‌کردند مدت بیشتری طول نمی‌کشید تا seizures را از خود نشان دهند ، و زمانی که اتفاق می‌افتاد آن‌ها مدت‌زمان کوتاه‌تر از آن چیزی بودند که از روغن دانه می‌خوردند . با این حال ، موش‌ها با استفاده از مکمل‌ها با کمک مکمل مرجع پشتیبانی مسکن وزارت مسکن ، مدت‌زمان بیشتری را صرف توقیف نکرده و ثابت کردند که منبع تغذیه مرجع پشتیبانی مسکن، یک عامل کلیدی در این زمینه است .

هنگامی که محققان مغز این موش‌ها را بررسی کردند ، دریافتند که دانه‌های سویا که به صورت غذای سویا سیر می‌شوند ، دو برابر غلظت استروژن را که صرفا ً از روغن دانه تغذیه می‌کنند ، بیش از دو برابر کرده‌اند . موش‌هایی که با کمک مکمل پشتیبانی مسکن وزارت مسکن تغذیه می‌شدند ، حتی سطح بالاتری از هورمون را داشتند ، که حاکی از آن است که تولید استروژن ، بر مصادره تاثیر می‌گذارد ، و این امر مستقیما ً با حضور DHA's مرتبط است .

منبع سایت علم روز

نویسنده مطلب: فهیمه فهیمه

فهیمه فهیمه

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...