روانشناسی

روانشناسی

او توضیح می‌دهد : " این مطالعه شیوه‌های کنونی را شناسایی می‌کند ، اما این که آیا این روش‌ها درست هستند ، یک سوال مجزا است .

او می‌گوید برای پاسخ به این سوال ، محققان نیاز خواهند داشت که یک آزمایش بالینی سر تا سر انجام دهند که داروهای صرع موجود را در کودکان مقایسه می‌کند . این مطالعه ، مرحله برای چنین آزمایشی را با مشخص کردن اینکه کدام دارو باید شامل شود ، تنظیم می‌کند .

دکتر گیل چربی می‌گوید : " صرع اطفال می‌تواند پیامدهای خطرناکی داشته باشد، از مشکلات بالقوه در توسعه تا ریسک بالاتر مرگ .

نشانگرهای زیستی صرع ، راه را برای تشخیص noninvasive ، درمان بهتر ، هموار می‌کنند .

مبدا :

دانشگاه ایلینوی در شیکاگو

خلاصه :

یک امضای متابولیک منحصر به فرد مرتبط با بافت مغزی صرعی که منجر به صرع می‌شود توسط محققین مورد شناسایی قرار گرفته‌است . آن‌ها می‌گویند که این کار به پزشکان اجازه می‌دهد تا مناطق کوچکی از بافت مغز غیر عادی را در بیماران مبتلا به صرع در مرحله اولیه شناسایی کنند که امروزه با استفاده از فن‌آوری کنونی نمی‌توانند تشخیص داده شوند .

محققان یک امضای متابولیک منحصر به فرد مرتبط با بافت مغزی مبتلا به صرع را شناسایی کرده‌اند که منجر به صرع می‌شود . The شیمیایی را می‌توان با استفاده از تکنولوژی بر پایه تصویربرداری تشدید مغناطیسی ، شناسایی کرد . این امر به پزشکان اجازه می‌دهد تا به طور دقیق مناطق کوچکی از بافت مغز غیر عادی را در بیماران صرعی که امروزه با استفاده از تکنولوژی فعلی شناسایی می‌شوند ، شناسایی کنند . همچنین می ‌توان از The برای شناسایی مناطق مغزی بیمار برای حذف درمانی بدون نیاز به عمل جراحی اضافی استفاده کرد .

این یافته‌ها در ژورنال Epilepsia گزارش شده‌است .

صرع در حدود یک درصد از مردم سراسر جهان را تحت‌تاثیر قرار می‌دهد . مشخصه آن تشنج غیرقابل‌پیش‌بینی است که زمانی رخ می‌دهد که گروه‌هایی از نورون‌ها در مغز به طور غیر عادی به آتش واکنش نشان می‌دهند. حدود ۳۰ درصد بیماران مبتلا به صرع در واکنش به مواد مخدر برای جلوگیری از توقیف مواد مخدر واکنش نشان می‌دهند . جراحی برای حذف قسمت‌های مغز مرتبط با فعالیت‌های صرعی می‌تواند به جلوگیری از صرع در این بیماران کمک کند .

دکتر جفری Loeb ، جان اس . رئیس هیات‌مدیره و رئیس بخش عصب‌شناسی دانشگاه ایلینوی در دانشگاه شیکاگو در رشته پزشکی و نویسنده مربوطه در این تحقیق است. روش‌های تهاجمی موجود برای تشخیص نواحی دچار صرع در مغز کوچک‌تر از ۸ تا ۱۰ سانتی متر مربع هستند ، بنابراین بسیاری از بیماران صرعی ابتدا تشخیص داده و درمان نشدند .

Loeb گفت : " با این biomarker جدید ، ما باید قادر به تشخیص مناطق بسیار کوچک از فعالیت صرعی باشیم - - کوچک‌تر از یک سانتیمتر مربع - - و این کار را انجام می‌دهیم ."

The ممکن است به زودی نیاز به جراحی برای شناسایی مناطق مبتلا به صرع در مغز را برای حذف بعدی آن منسوخ کند . برای تعیین این مناطق ، جراحان الکترودهای ایمپلنت را روی سطح مغز قرار می‌دهند که باید چندین روز در محل بمانند .

Loeb گفت : " اگر ما بتوانیم این نواحی را با میزان زیادی از دقت با اسکن مغزی شناسایی کنیم ، می‌توانیم جراحی اضافی به بیماران انجام دهیم . این امر بسیار مهم است اگر ما برای پیش‌گیری از صرع در حال توسعه پس از آسیب مغزی ، سکته ، یا تومور مغزی ، درمان‌های جدیدی را توسعه دهیم ."

Loeb و همکارانش از تکنیکی به نام طیف‌سنجی رزونانس مغناطیسی برای تشخیص امضای metabolomic در مقابل بافت‌های مغزی non در مقابل ۹ بیمار که تحت نظارت شدید مغزی قرار گرفتند ، به عنوان بخشی از عمل صرع خود استفاده کردند . طیف‌سنجی رزونانس مغناطیسی می‌تواند ترکیباتی مرتبط با متابولیسم سلولی را شناسایی کند . به عنوان بخشی از این عمل درمانی ، هر دوی این مناطق مبتلا به صرع و هم نواحی نزدیک به یک فعالیت الکتریکی ، حذف شدند .

منبع سایت علم روز

نویسنده مطلب: فهیمه فهیمه

فهیمه فهیمه

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...