روانشناسی

روانشناسی

محققان توانستند با استفاده از تصویربرداری با سرعت بالا ، از دید سلول به سلول با استفاده از تصویربرداری با سرعت بالا که به آن‌ها امکان بزرگنمایی بیش از ۱۰۰ بار نزدیک‌تر از تکنیک‌های الکترود مورد استفاده در مغز انسان را می‌داد ، دست پیدا کنند .

دکتر کاترین Schevon ، پروفسور عصب‌شناسی در مرکز پزشکی دانشگاه کلمبیا که در این تحقیق شرکت نداشت ، گفت که ممکن است اولین بار باشد که پژوهشگران در این سطح از جزئیات شاهد آن بوده‌اند و یافته‌های آن‌ها حاکی از آن است که نورون‌های بازدارنده ممکن است یک حوزه امیدبخش در تحقیقات آینده باشند .

او گفت : " نقش خویشتن‌داری بازدارنده در توسعه تسخیر محیطی است که تعداد کمی از آن‌ها در مقیاس میکرومتر مورد مطالعه قرار گرفته‌اند .

دیگر نویسندگان مطالعه ، قابل‌اعتماد و الاستیک of cortical در Vivo ، اردن هام و دار Peterka از کلمبیا هستند .

آسیب مغز می‌تواند از پهلو به یاد ماندنی شود و باعث کوری احساسی به ما شود .

مبدا :

دانشگاه بث

خلاصه :

افراد مبتلا به آسیب به بخش حیاتی مغز ، قادر به تشخیص احساسات صورت خود نیستند ، اما به طور غیر منتظره با نگاه کردن به sideways که محققان به یاد ماندنی پیدا کرده‌اند ، مواجه شده‌اند .

افراد مبتلا به آسیب به بخش حیاتی مغز نمی‌توانند احساسات صورت خود را تشخیص دهند ، اما آن‌ها به طور غیر منتظره با نگاه کردن به sideways که محققان به یاد ماندنی پیدا کرده‌اند ، مواجه شده‌اند .

یافته‌های بیشتر نشان می‌دهند که آسیب به بادامه بر نحوه تشخیص چهره و تشخیص نگاه خیره به روش‌های غیرقابل‌پیش‌بینی تاثیر می‌گذارد . ادراک و درک حالات چهره دیگران در جوامع انسانی ضروری است .

بیماران مبتلا به صدمات بادامه که برای مثال در صرع رایج است ، در درک خود از سیگنال‌های اجتماعی و نیز در ارتباط روزمره با یکدیگر مبارزه می‌کنند که می‌تواند منجر به مشکلات تعاملات آن‌ها با دوستان و خانواده ، پیدا کردن شرکای زندگی و پیشرفت آن‌ها با حرفه حرفه‌ای آن‌ها شود . آن‌ها اغلب احساس اشتباه نمی‌کنند که منجر به سطوح پایین‌تر رضایت از زندگی می‌شود .

به طور معمول ، ما تمایل داریم که به راحتی چهره بروز احساسات مانند ترس یا عصبانیت را نسبت به حالت خنثی به یاد داشته باشیم . هنگام تلاش برای پیش‌بینی اقدامات دیگران ، حالات چهره خود را کشف کرده و نگاه آن‌ها را دنبال می‌کنیم تا توجه آن‌ها را درک کرده و در نهایت احساس آن‌ها را درک کنیم . این یک فرآیند مهم برای درک مفاهیم وضعیت سلامت خودمان است - - که به عنوان ارتباط خود - - و تفسیر شرایط و نشانه‌های اجتماعی شناخته می‌شود .

بادامه به طور خاص مسئول پردازش احساسات و ارتباط خود فرد است . افراد با آسیب به بادامه تشخیص داده شده‌اند که نقص تشخیص احساسات را در حالی که درک مسیر نگاه چشم دیگران را دست‌نخورده نگه می‌دارد ، داشته باشند .

اما اکنون محققان دانشگاه بث ، که با neurosurgeons و روان شناسان در ورشو ، لهستان کار می‌کنند ، نشان داده‌اند که افراد با آسیب بادامه به یاد آن افرادی هستند که به آن‌ها نگاه می‌کنند - در مقابل مطالعات قبلی .

با این حال ، در راستای تحقیقات قبلی ، آن‌ها به خاطر داشته باشند که احساسات عاطفی را بهتر از چهره‌های خنثی به یاد دارند .

Sylwia Hyniewska از دانشگاه بث گفت : " به طور شگفت‌انگیز متوجه شدیم که افراد با آسیب بادامه به یاد آن افرادی هستند که به آن‌ها نگاه می‌کنند . این اثر مستقل از محتوای احساسی صورت بود . این امر غیر منتظره بود که تمام تحقیقات تا کنون بر روی دیگر جمعیت‌ها تمرکز کرده بودند، اثر متقابل بین احساس و نگاه ، یا یک حافظه بهبود یافته برای چهره‌های ناظر به ناظر نشان دادند .

منبع سایت علم روز

نویسنده مطلب: فهیمه فهیمه

فهیمه فهیمه

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...