روانشناسی

روانشناسی

داروهای investigational برای حل و فصل حملات تهدید شده در کودکان مورد استفاده قرار می‌گیرند

مبدا :

سامانه بهداشتی دانشگاه کالیفرنیا - دیویس

خلاصه :

براساس یک گزارش تحقیق ، در اولین کاربرد بالینی خود در بیماران خردسال ، یک داروی investigational برای درمان موثر کودکان مبتلا به صرع حاد و تحت کنترل بیمار بدون عوارض جانبی یافت شده‌است .

طبق گزارش تحقیقی که توسط دانشمندان در دانشگاه UC دیویس و دانشگاه Northwestern انجام شده‌است ، در اولین کاربرد بالینی خود در بیماران خردسال ، یک داروی investigational توسعه‌یافته و ساخته‌شده در UC دیویس برای درمان موثر صرع حاد و تحت کنترل بیمار بدون اثرات جانبی یافت شده‌است .

فرمول‌بندی investigational از allopregnanolone توسط آزمایشگاه انجمن تمرین تولید خوب UC دیویس ساخته شد . دو کودک با فرمول allopregnanolone ، یکی در بیمارستان دیویس Children's ، دیگری در بیمارستان Ann & Robert در شیکاگو درمان شدند . هر دو کودک از داروهای بی‌هوشی عمومی و سایر درمان‌ها استفاده کردند و مصادره آن‌ها حل شد . در هر دو مورد ، کودکان در حال بهبودی هستند .

این تحقیق به صورت آنلاین در کتاب خواندن مغز مغز و مغز، یک یادداشت رسمی از انجمن عصبی مغز و جامعه عصب‌شناسی کودکان منتشر شده‌است .

وضعیت مقاوم سوپر - refractory شرایطی است که در بیماران مبتلا به تزریق داروی بی‌هوشی عمومی ، پس از ۲۴ ساعت ، با وجود ناتوانی در بی‌هوشی ، یا هنگامی که تشنج در حال کاهش یا خروج از بی‌هوشی رخ می‌دهد ، تشخیص داده می‌شود . وضعیت سوپر - refractory دارای عوارض و میزان مرگ و میر بالایی است . هیچ اداره دارویی و دارویی ( FDA ) برای این شرایط وجود ندارد .

Allopregnanolone یک تعدیل‌کننده مثبت گرایی مثبت گیرنده‌های GABAA در مغز است . تحقیقات در حیوانات نشان داده‌است که allopregnanolone در برابر مصادره محافظت می‌کند و می‌تواند وضعیت epilepticus را متوقف کند. اگرچه the مورد استفاده برای تولید the به وسیله ترکیب شیمیایی با توجه به دستورالعمل‌های تنظیم‌شده توسط FDA ، تولید می‌شود ، اما معمولا ً در مقادیر کمی در بدن از پروژسترون ، تولید می‌شود .

مایکل Rogawski ، استاد گروه عصب‌شناسی دانشگاه دیویس و یکی از نویسندگان این گزارش ، می‌گوید : " مطالعات آزمایشگاهی نشان داده‌است که allopregnanolone در توقف وضعیت epilepticus موثر است که به درمان refractory است . "

در هر دو مورد بالینی ، بیماران علی‌رغم هفته‌ها درمان فشرده با داروها ، از جمله تزریق داروی بی‌هوشی ، به این بیماری مبتلا شدند . درمان اورژانسی با دارو investigational توسط اداره غذا و دارو تایید شد ؛ این دو بیمار دارو را طی یک دوره پنج روزه دریافت کردند که در طی آن هر دو از داروهای بی‌هوشی و داروهای seizure استفاده کردند . وضعیت Status پس از درمان تکرار نشد . محققان گفتند که هیچ اثر زیان‌آور بر روی مواد مخدر وجود ندارد .

میزان مرگ و میر در وضعیت حساس و refractory می‌تواند به بلندی ۵۰ درصد باشد و آن‌هایی که جان سالم به در می‌برند میزان بالای اختلالات عصبی بعدی را تجربه می‌کنند . نویسندگان گزارش می‌دهند که پروژسترون و ganaxolone ، آنالوگ شیمیایی of ، در آزمایش‌های بالینی برای صرع مطالعه شده و سود نشان داده‌اند . محققان دانشگاه دیویس ، به رهبری Rogawski ، در حال حاضر در حال تحقیق در مورد استفاده از allopregnanolone به عنوان درمان برای آسیب مغزی ناشی از ضربه هستند .

Rogawski گفت : " Neurosteroids ، از جمله allopregnanolone ، یک درمان امیدبخش برای epilepsy و epilepticus وضعیت refractory هستند که ممکن است بر مقاومت به benzodiazepines و barbiturates غلبه کرده و عقب‌نشینی از این عوامل را با جلوگیری از تصرف مجدد ، یک مشکل کلیدی در درمان وضعیت super - تسهیل کنند . "

منبع سایت

https://www.sciencedaily.com/

نویسنده مطلب: فهیمه فهیمه

فهیمه فهیمه

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...