روانشناسی

روانشناسی

واکنش ایمنی بدن ممکن است باعث آسیب به آسیب‌های مغزی و اختلالات مغزی شود .

مبدا :

کلینیک کلیولند

خلاصه :

آیا سیستم ایمنی بدن می‌تواند نقشی در اختلال حافظه و اختلال شناختی مرتبط با شرایطی مانند صرع مزمن ، جنون گاوی و ضربات مغزی بازی کند ؟ محققین این را باور دارند . یک مطالعه جدید بر روی نقش یک پروتیین که به عنوان S۱۰۰B شناخته می‌شود تمرکز دارد که به عنوان a برای آسیب مغزی عمل می‌کند . معمولا ً، تنها در مغز و ستون فقرات یافت می‌شوند . با این حال ، پس از آسیب مغزی ، می‌تواند از سد خونی مغزی به درون خون نشت کند .

آیا سیستم ایمنی بدن می‌تواند نقشی در اختلال حافظه و اختلال شناختی مرتبط با شرایطی مانند صرع مزمن ، جنون گاوی و ضربات مغزی بازی کند ؟ محققان کلینیک کلیولند بر این باورند که براساس تحقیقی که توسط PLOS یکی منتشر شده‌است.

این مطالعه بر روی نقش یک پروتیین که به عنوان S۱۰۰B شناخته می‌شود تمرکز می‌کند که به عنوان a برای آسیب مغزی عمل می‌کند . معمولا ً، تنها در مغز و ستون فقرات یافت می‌شوند . با این حال ، پس از آسیب مغزی ، می‌تواند از سد خونی مغزی به درون خون نشت کند .

هنگامی که S۱۰۰B وارد جریان خون می‌شود ، به عنوان یک مزاحم توسط سیستم ایمنی شناخته می‌شود که آنتی‌بادی تولید می‌کند تا به پروتیین حمله کند .

دمیر Janigro ، محقق ارشد و محقق شیمی مولکولی در موسسه تحقیقات Lerner کلیولند گفت : " نتایج ما نقش غیر منتظره‌ای را در تنظیم پاسخ ایمنی عصبی نشان می‌دهد که عملکرد مغز را به سیستم ایمنی مرتبط می‌کند . افزایش مکرر of - - چه به خاطر حمله‌های ناگهانی صرع ، بیماری Alzheimer's ، یا ضربه‌های مکرر به سر در رویداده‌ای ورزشی - - ممکن است به تدریج به یک واکنش ایمنی خود در برابر مغز تبدیل شود که ممکن است به کندی اما به طور غیرقابل اجتنابی منجر به بیماری‌های مزمن عصبی شود ."

این یافته‌ها اولین کسانی هستند که ارتباط بین پروتیین مشتق‌شده از مغز و واکنش ایمنی در زمینه عملکرد نرمال immunological را گزارش می‌کنند .

پیش از این تحقیق ، S۱۰۰B autoantibodies در انواعی از بیماری‌ها ، عمدتا ً در جنون گاوی و صرع مزمن توصیف شده‌اند . Janigro گفت : " به تازگی ، تکرار repeated در بازیکنان فوتبال شامل یک افزایش پس از بازی of و پس از آن واکنش ایمنی خود در برابر پروتیین ، به نظر می‌رسد که autoimmunity در برابر پروتیین‌های مغز ممکن است یکی از گام‌های اولیه در روند پیشرفت به سمت کاهش شناختی posttraumatic باشد .

این مطالعه این فرضیه را مورد آزمایش قرار داد که حضور S۱۰۰B در بافت extracranial ناشی از تولید سلول‌های سرطانی آنتی‌ژن در خون است که ممکن است تولید آنتی‌بادی تولید شده در برابر S۱۰۰B را القا کند . برای آزمایش این فرضیه ، محققان از مدل‌های حیوانی seizures استفاده کردند ، بیمارانی که در معرض اخلال در سد خونی مغزی قرار داشتند ، و نمونه‌های خون جمع‌آوری‌شده از بیماران صرعی را جمع‌آوری کردند .

اگر تحقیقات بیشتر یافته‌های study's را تایید کند ، درمان‌ها برای آسیب مغزی می‌تواند شامل درمان ضد التهاب و یا immunomodulators برای کاهش واکنش ایمنی خود، همان طور که در درمان of چندگانه و myasthenia gravis انجام شده‌است .

پیوند ژنتیکی بالقوه بین صرع ، اختلالات عصبی کشنده

مبدا :

دانشگاه آیووا

خلاصه :

نویسنده ارشد این مطالعه می‌گوید : " یک پیوند بالقوه بین اختلالات عصبی و عصبی ناشی از تحقیقات جدید کشف شده‌است ."

منبع سایت علم روز

نویسنده مطلب: فهیمه فهیمه

فهیمه فهیمه

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...