روانشناسی

روانشناسی

در مطالعه حاضر ، Tallie Z . Baram ، MD ، و همکارانش در دانشگاه کالیفرنیا - Irvine از آر آی برای بررسی مغز موش‌های جوان به مدت کوتاهی پس از FSE استفاده کردند تا مغز حیواناتی را که قادر به توسعه tle بودند مقایسه کند . محققان ، حیوانات را در طول ۱۰ ماه برای علایم tle شناسایی کردند . از حیواناتی که صرع را در طول دوره مطالعه انجام دادند، همگی یک سیگنال MRI متمایز در بخشی از مغز که مغز نامیده می‌شد ، داشتند که بعد از چند ساعت بعد از the ، آن را تصویربرداری کردند . این سیگنال در حیوانات مشاهده نشد که برای مدت آزمایش عاری از صرع بود .

Baram گفت : " این کشف جالب باعث شد که ما از دو سوال کلیدی بپرسیم ، اول ، آیا می‌توانیم بفهمیم چه اتفاقی در مغز رخ می‌دهد که باعث این سیگنال جدید می‌شود ؟ و دوم ، آیا می‌توانیم سیگنال پیش‌بینی‌کننده مشابهی را در کودکان بعد از وضعیت تب epilepticus شناسایی کنیم ؟ "

تحقیقات بیشتر در مورد منشا سیگنال MRI نشان داد که مغز جوندگان که به توسعه صرع ادامه می‌دهند ، مصرف انرژی بیشتری را مصرف می‌کنند و با استفاده از اکسیژن بیشتر در ساعات انتهایی مغز ، از مغز موش‌های صحرایی که بعدها در زندگی صرع را ایجاد نمی‌کنند ، استفاده می‌کنند .

هال blumenfeld ، دکترای پزشکی که به صرع در دانشگاه ییل درس می‌خواند و در این مطالعه شرکت نداشت ، توضیح داد : " کشف اکسیژن کاهش یافته ممکن است نشانگر زودهنگام آسیب مغزی باشد که منجر به صرع و صرع به خودی خود می‌شود . "

اگرچه مطالعه حاضر در موش‌های آزمایشگاهی با استفاده از اسکنر آزمایشگاهی با قدرت بالا انجام شد ، مطالعات دیگری توسط گروه Baram's نشان داد که سیگنال پیش‌بینی صرع می‌تواند با استفاده از یک اسکنر معمولی بیمارستان تشخیص داده شود . این نشان می‌دهد که ارزیابی‌های مشابهی می‌تواند در کودکان با FSE انجام شود تا ارزیابی شود که آیا این سیگنال در کودکان بعد از FSE ظاهر می‌شود و اینکه آیا ظهور صرع در زندگی را پیش‌بینی می‌کند یا خیر .

noninvasive توضیح داد : " توسعه درمان پیشگیرانه به دلیل ناتوانی ما در شناسایی زودهنگام افرادی که از نظر بالینی توسعه پیدا خواهند کرد ، مختل شده‌است .

یافته‌های تحقیق نشان می‌دهد که تب دنگی ناشی از حمله به تب دچار تب می‌شود .

مبدا :

دانشگاه کالیفرنیا - Irvine

خلاصه :

طبق گفته محققان ، کشف تازه کشف‌شده در مغز برای ساعت‌ها پس از تصرف مجدد تب - - پیش‌بینی می‌کند که افراد بعدا ً صرع را توسعه خواهند داد . این توانایی تشخیصی می‌تواند منجر به بهبود استفاده از درمان‌های پیشگیرانه برای این اختلال شود . تا ۴۰ درصد کودکانی که حملات مرتبط با تب دارند بیش از ۳۰ دقیقه طول می‌کشد ( معروف به وضعیت تب epilepticus ) در نهایت صرع را ایجاد خواهد کرد . با این حال پیش‌بینی اینکه چه کسی این اختلال را به دست خواهد آورد امکان پذیر نبوده است، که می‌تواند ۱۰ یا چند سال بعد ایجاد شود .

به گفته محققان UC، یک کشف تازه کشف‌شده در اسکن مغزی ساعت‌ها پس از ضبط تب - - پیش‌بینی می‌کند که افراد متعاقبا ً صرع را توسعه خواهند داد . این توانایی تشخیصی می‌تواند منجر به بهبود استفاده از درمان‌های پیشگیرانه برای این اختلال شود .

تیمی که توسط دکتر Tallie Z رهبری می‌شود . Baram نشان داد که موش‌های صحرایی این سیگنال جدید را در تصویربرداری با تصویربرداری تشدید مغناطیسی از مغز خود نشان می‌دهند که علایم بیماری صرع در ماه‌های اخیر را پس از آنکه دچار تشنج بسیار زیاد شده بودند ، نشان می‌دهند . کسانی که این biomarker را نداشتند عاری از بی‌نظمی نبودند . این مطالعه در شماره ۲۵ ژوئن مجله علم اعصاب ظاهر شده‌است .

تا ۴۰ درصد کودکانی که حملات مرتبط با تب دارند بیش از ۳۰ دقیقه طول می‌کشد ( معروف به وضعیت تب epilepticus ) در نهایت صرع را ایجاد خواهد کرد . با این حال پیش‌بینی اینکه چه کسی این اختلال را به دست خواهد آورد امکان پذیر نبوده است، که می‌تواند ۱۰ یا چند سال بعد ایجاد شود .

منبع سایت علم روز

نویسنده مطلب: فهیمه فهیمه

فهیمه فهیمه

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...