روانشناسی

روانشناسی

ManKin Choy ، یک عالم postdoctoral در گروه "Baram's "، به شدت به تحقیق در مورد موش‌های جوان مبتلا شد . جوندگان بعد از ۲ ، ۴ و ۱۸ ساعت اسکن مغزی داشتند ، سپس به آن‌ها اجازه داده شد تا رشد کنند و برای ظهور صرع مورد ارزیابی قرار گرفتند . Choy یک نوع جدید از سیگنال را در برخی بخش‌های مغز در برخی از موش‌های پس از کشف شناسایی کرد و این افراد پس از چندین ماه صرع را توسعه دادند .

Baram ، استاد Danette Shepard در مطالعات عصبی گفت : " ما از یافتن مناطق خاص مغز در موش‌های مبتلا به صرع عصبی بودیم " . این علامتی است که نشان می‌دهد موش‌های مبتلا به صرع در صرع لوب گیجگاهی فعال هستند و این نوع بیماری مرتبط با صرع بر روی کودکان است .

وی افزود : " این کشف جالب باعث شد که ما از دو سوال کلیدی بپرسیم ، " اول ، آیا می‌توانیم بفهمیم چه اتفاقی در مغز رخ می‌دهد که باعث این سیگنال جدید می‌شود ؟ و دوم ، آیا ما می‌توانیم سیگنال پیش‌بینی‌کننده مشابهی را در کودکان شناسایی کنیم ؟ "

اعضای تیم منشا سیگنال اسکن مغزی را بررسی کردند . آن‌ها دریافتند که مغز جوندگان انرژی بیشتری مصرف می‌کند و بیشتر از اکسیژن مغزی استفاده می‌کند .

فارغ‌التحصیل دانشگاه Irvine پترسون ، Katelin پترسون ، برای تعیین این که کدام فرآیندهای مغزی مسئول این پدیده هستند و دریافتند که علایم اولیه التهاب مغز را در بر دارند ، تعیین شد . این نشان می‌دهد که التهاب ممکن است به توسعه صرع در کودکان پس از وضعیت تب و تب کمک کند .

سپس گروه یاد گرفتند که سیگنال پیش‌بینی صرع ، که در اصل از طریق اسکن مغزی آزمایشگاه با قدرت بالا مشاهده شد ، می‌تواند با اسکنرهای متعارف که در بیمارستان‌ها به کار گرفته می‌شوند ، شناسایی شوند تا مغز کودکان را تصویر کنند.

" این یافته‌ها بسیار مهم هستند ، زیرا بخش قابل‌توجهی از صرع لوب گیجگاهی می‌تواند در کودکانی با وضعیت تب febrile ایجاد شود . Baram گفت که با این حال ، استفاده از درمان‌های پیشگیرانه به دلیل ناتوانی در شناسایی زودهنگام افرادی که صرع را توسعه خواهند داد ، مختل شده‌است .

صرع لوب گیجگاهی نوعی اختلال است که اغلب کنترل آن دشوار است . صرع ، ۱ درصد از تمام آمریکایی‌ها را تحت‌تاثیر قرار داد . تصرف تصادفی و مشکلات عاطفی اغلب همراه با مشکلات عاطفی و روانی می‌تواند در زندگی روزمره و عوارض شدید روانی و مالی اختلال ایجاد کند . پیش‌گیری از این اختلال یک پیشرفت بزرگ در سلامت انسان است .

Brandy Fureman ، مدیر برنامه مرکز ملی اختلالات عصبی و سکته مغزی ، گفت : " این مطالعه نویدبخش امکان شناسایی کودکانی را افزایش می‌دهد که ممکن است در بالاترین خطر آسیب بلند مدت باشند . همچنین ممکن است به دانشمندان در ایجاد راه‌های موثر برای جلوگیری از آسیب مغزی پس از وضعیت تب و تب کمک کند ."

Neurostimulator برای کنترل حمله صرع در بیماران مبتلا به صرع

مبدا :

دانشگاه آلاباما در بیرمنگام

خلاصه :

Neurosurgeons یک نوع جدید از stimulator الکتریکی را به منظور کنترل ضبط در بیماران مبتلا به صرع به کنترل به سختی تحت فشار قرار داده‌اند . این اولین بار در جنوب شرقی ایالات‌متحده بود که سیستم RNS توسط NeuroPace از زمانی که دستگاه تایید FDA را در نوامبر ۲۰۱۳ به دست آورد ، کار گذاشته شده بود .

در ۱۸ ژوئن ، neurosurgeons در دانشگاه آلاباما در بیرمنگام ، نوع جدیدی از stimulator الکتریکی را برای کنترل ضبط بیماران مبتلا به صرع سخت به کنترل ، به کار برد .

این اولین بار در جنوب شرقی سیستم RNS توسط NeuroPace بود که از زمانی که دستگاه تایید FDA را در نوامبر ۲۰۱۳ به دست آورد ، کار گذاشته شده بود . اولین بیمار یک زن ۲۴ ساله اهل آلاباما بود .

منبع سایت علم روز

نویسنده مطلب: فهیمه فهیمه

فهیمه فهیمه

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...