روانشناسی

روانشناسی

این اولین باری بود که از زمان تایید fda در ماه نوامبر , اولین بار در جنوب شرقی این کشور کاشته شد . اولین بیمار زن یک ساله اهل آلاباما بود .

این باشگاه برای پاسخگویی به این سوال ضروری است .

کریستن رایلی , استادیار دپارتمان جراحی اعصاب , گفت : " ثبت فعالیت ویژه مغز بیمار و تشخیص الگوهایی که با تشنج همراه هستند طراحی شده‌است . " سپس این سیستم شامل تحریک به منظور تعدیل و کنترل تشنجات است . "

این سیستم شامل الکترودهایی متصل به یک ژنراتور است که می‌تواند با کامپیوتر ارتباط برقرار کند . ژنراتور به گونه‌ای خمیده شده که می‌تواند در جمجمه بیمار قرار گیرد . کمی بزرگ‌تر از یک درایو فلاش است .

رایلی گفت : " ما یک آبشخور برای این دستگاه حفر می‌کنیم تا در داخل جمجمه صورت بگیرد . " " یک منطقه بزرگ وجود ندارد ; اساسا ً در جمجمه پنهان است . "

الکترودها در نزدیکی محل در مغز قرار می‌گیرند که در آن تشنج‌های بیمار تحریک می‌شود . گفته می‌شود که این سیستم می‌تواند برای هر بیمار سفارشی شده باشد تا یاد بگیرد که کدام الگوی فعالیت مغزی منجر به تشنج در آن بیمار می‌شود . او می‌گوید که داده‌هایی از مطالعات تحقیقاتی که چندین سال بر می‌گردد , نشان می‌دهد که بسیاری از بیماران به تحریک واکنش نشان می‌دهند و کاهش قابل‌توجهی در تشنجات آن‌ها دارند .

او گفت : " این درمان برای درمان صرع نیست . " این یک درمان است که به کنترل تشنج در یک گروه بسیار خاص از بیمارانی که کاندید عمل نیستند , کمک می‌کند . من انتظار ندارم که بسیاری از بیماران دچار حمله شوند , اما اگر بتوانیم حملات آن‌ها را حتی نیم کاهش دهیم , می‌توانیم پیشرفت‌های عظیمی در زندگی آن‌ها ایجاد کنیم . "

این سیستم برای بیماران مبتلا به تشنج شدید است که به داروها پاسخ نمی‌دهند و کاندید عمل نیستند زیرا محل شروع حمله آن‌ها در بخش حساسی از مغز است . همچنین فقط برای بیمارانی است که شروع تشنج آن‌ها فقط به یک یا دو نقطه در مغز می‌رسد .

او گفت : " ما بسیار هیجان‌زده هستیم که این درمان را به بیماران خود ارائه دهیم که کاندید درمان‌های سنتی برای صرع نیستند . " او می‌گوید : " ما چندین بیمار را می‌بینیم که هر ساله در آن زندگی می‌کنند . نتایج نشان داد که کیفیت زندگی این بیماران از نظر آماری معنی‌دار است . "

اشارات مهمی به ژنتیک صرع منتشر شده توسط مطالعه بین‌المللی

منبع :

دانشگاه مک گیل

خلاصه :

یکی از مولفه‌های ژنتیکی صرع منتشر ایدیوپاتیک , شایع‌ترین نوع صرع , توسط یک گروه بین‌المللی از محققان کشف شده‌است . صرع یکی از اختلالات عصبی است که به صورت ناگهانی و کنترل‌نشده رخ می‌دهد . در تحقیقات جدید , یک جهش در ژن برای یک پروتئین که به عنوان یک پروتئین شناخته‌شده وجود دارد .

یک گروه بین‌المللی از محققان یک مولفه ژنتیکی مهم صرع منتشر ایدیوپاتیک را کشف کرده‌اند که شایع‌ترین نوع صرع است. صرع یکی از اختلالات عصبی است که به صورت ناگهانی و کنترل‌نشده رخ می‌دهد . تحقیقات جدید که در این هفته انتشار گزارش منتشر شده‌است , منجر به ایجاد جهش در ژن برای یک پروتئین می‌شود .

این در حالی است که در تنظیم تحریک و مهار نورون‌ها نقش مهمی ایفا می‌کند . نتایج نشان می‌دهد که یک جهش ژنتیکی ممکن است عامل خطر برای توسعه آن باشد .

منبع سایت علم روز

نویسنده مطلب: فهیمه فهیمه

فهیمه فهیمه

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...