روانشناسی

روانشناسی

مدیر موسسه عصبی مونترال و بیمارستان - عصبی - عصبی - عصبی - عصبی در دانشگاه مک گیل و مرکز بهداشت دانشگاه مک گیل و نویسنده ارشد این مطالعه گفت : " ما یک رابطه آماری مشخص بین دو نوع این رابطه را مشاهده کردیم . " " داده‌های ما نه تنها یافته‌های اخیر توسط گروه‌های دیگر را تایید می‌کنند بلکه آن‌ها را از دیدگاه‌های ژنتیکی , فیزیولوژیکی و بیوشیمیایی گسترش می‌دهند . اولین نویسندگانی که در این مقاله بر روی این مقاله کار می‌کنند عبارتند از : 1 .

این مطالعه چند کانادایی فرانسوی را بررسی کرد که در شهر مونترال و کبک زندگی می‌کردند . برای تجزیه و تحلیل داده‌ها از نرم‌افزار spss استفاده شد . یک موضوع داغ در علم اعصاب نقش مهمی در سیگنال دهی عصبی و نقش بالقوه آن در بیماری‌های اعصاب مانند صرع , درد نوروپاتیک و بیماری‌های دیگر دارد .

هر روز در کانادا میانگین سنی افراد مبتلا به صرع است . در ۶۳ % موارد علت صرع ناشناخته است . شکل اصلی درمان , درمان طولانی‌مدت دارو است . داروها درمان نیستند و می‌توانند عوارض متعدد و گاهی جدی داشته باشند . جراحی مغز تنها زمانی توصیه می‌شود که دارو شکست بخورد و زمانی که تشنج به یک ناحیه از مغز محدود می‌شود که در آن بافت مغز می‌تواند بدون آسیب زدن به شخصیت و یا عملکرد آسیب بزند .

شبکه عصبی در خط مقدم درمان صرع و تحقیقات بیش از نیم‌قرن است . روش مونترال جهت ایجاد اختلال در درمان صرع ایجاد شده بود . استفاده از eeg و mri برای مطالعه و درمان صرع در بیماران مبتلا به صرع به عنوان یک گروه چند رشته‌ای از متخصصان بالینی, اعصاب , پرستار , متخصص بالینی , متخصص بالینی , پرستار و بیمار , در هر سال یک ارزیابی بیمار و خارج از بیمار را ارایه می‌دهد .

کانول گذاری برای صرع

منبع :

بهداشت طیف

خلاصه :

اخیرا ً یک دستگاه تایید شده توسط fda که از تحریک الکتریکی مغز برای درمان بیماران مبتلا به صرع بزرگ‌سال استفاده می‌کند , توسط یک بیمارستان آمریکایی کاشته نشده است .

سلامت طیف اولین سیستم بهداشتی در میشیگان و از اولین کسانی است که به طور موفقیت‌آمیز یک دستگاه مورد تایید fda که از تحریک الکتریکی مغز برای درمان بیماران مبتلا به صرع بزرگ‌سال استفاده می‌کند , استفاده می‌کند .

این سیستم , یک دستگاه درمانی قابل کاشت است که برای کشف فعالیت الکتریکی غیرطبیعی در مغز طراحی شده‌است و با ارائه تحریک الکتریکی نامحسوس برای نرمال کردن فعالیت مغز قبل از تشنج‌های فردی , پاسخ می‌دهد .

این روش با موفقیت در یک جراحی شش ساعته در بیمارستانی در گرند رپیدز , در گرند رپیدز , انجام شد . اولین بیمار , ای می اوون , بازنشسته , از مارشال , میچ . در خانه است . یکی دیگر از بیماران مبتلا به دیابت نوع ۱ بود . تحت عمل جراحی قرار می‌گیرد . ( ارتباط با جراحی و فیلم )

این عملیات توسط تیمی انجام شد که توسط متخصص اعصاب مرکزی , دکتر جراح اعصاب , جراح اعصاب , رئیس بخش اعصاب بیمارستان , بخش جراحی اعصاب و اعصاب طیف انجام شد . روش کار : این مطالعه به صورت کارآزمایی بالینی دو سوکور بر روی بیماران مبتلا به سکته مغزی انجام شد .

منبع سایت علم روز

نویسنده مطلب: فهیمه فهیمه

فهیمه فهیمه

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...