روانشناسی

روانشناسی

این عمل جراحی، NeuroPace RNS Neurostimulator ، ضرورتا ً یک ریزپردازنده فعال با باتری را در حفره‌ای ایجاد می‌کند که در جمجمه patient's ایجاد شده‌است . این دستگاه به الکترودها متصل است که در مغز در محل کار گذاشته شده و گمان می‌رود که تصرف از آنجا سرچشمه می‌گیرد . این روش در ۶ مه اولین مورد از نوع خود در ایالت میشیگان بوده و در میان ۲۰ روش اول این‌چنینی در کشور بوده‌است . سلامت طیف یکی از ۱۰ مرکز صرع است که در حال حاضر برای انجام عمل جراحی تایید شده‌است .

کوین splaine ، رئیس بیمارستان‌های بهداشت Spectrum ، گرند رپیدز ، گفت : " این برنامه در زمینه علوم اعصاب به گسترش خدمات بالینی و جراحی خود ادامه می‌دهد و بیماران بسیار تخصصی در منطقه خود فراهم می‌کند و از استانداردهای مهم کیفیت ملی فراتر می‌رود .

اوون به واحد نظارت صرع در بیمارستان Butterworth Health در اواخر ماه آوریل پذیرفته شد . در یک روش اولیه ، دکتر Elisevich (surgically ) الکترودها را وارد مغز او کرده تا کنترل ضبط را با یک ویدئوی بیمارستانی بستری ( vEEG ) آغاز کند .

این نقشه‌برداری به منشا تصرف Owen's در لوب گیجگاهی چپ اشاره می‌کند و پزشکان را قادر می‌سازد تا محل بهینه محل قرار گرفتن the RNS Neurostimulator ، یک ریزپردازنده تیتانیوم که حدود یک تا دو اینچ اندازه‌گیری می‌شود را هدف قرار دهد ، که به الکترودهای کاشته‌شده در محل مبدا ضبط متصل می‌شود . این نظارت همچنین نشان داد که او در حین خواب در نزدیکی فعالیت‌های توقیف پیوسته‌است .

در حالی که پزشکان او این عملیات را موفقیت‌آمیز می‌دانند ، آن‌ها هشدار می‌دهند که کار نظارت و قطع کردن فعالیت مغزی در مغز Owen's تازه آغاز شده‌است .

دکتر Elisevich گفت : " فعالیت صرع اغلب می‌تواند بواسطه قرار دادن الکترودها در طول عمل جراحی به طور موقت قطع شود .

در طی این مرحله از فرآیند ، بیمار از یک چوب الکترونیکی برای دانلود اطلاعات از دستگاه به صورت روزانه استفاده می‌کند . این اطلاعات تیم پزشکی او را قادر می‌سازد تا فعالیت صرع خود را ردیابی کرده و با برنامه‌ریزی این دستگاه برای تحویل پالس‌های الکتریکی غیر محسوس و غیر محسوس به مغز از طریق الکترودهای کاشته‌شده ، آن را مختل کند .

Owen's neurologist ، متخصص اعصاب ، رئیس بخش عصب‌شناسی بیمارستان ، رئیس بخش پزشکی بهداشت ، گفت : " این اطلاعات ما را قادر خواهد ساخت تا یک الگوی متمایز از حمله صرع را شناسایی کنیم ، که ما می‌توانیم با فرکانس ، دامنه و تعدادی عوامل دیگر آن را درهم بشکنیم .

سیستم RNS برای استفاده در ترکیب با روش‌های دیگر در کاهش تعداد حملات در افراد ۱۸ ساله یا مسن‌تر طراحی شده‌است . از آن برای استفاده در بیمارانی با تصرف جزئی حمله استفاده می‌شود - - seizures که منشا می‌گیرند و در ناحیه محدودی از مغز باقی می‌مانند . برای این که واجد شرایط عمل شوند ، بیماران باید مکرر و از کار انداختن توقیف ( توقیف جزئی موتور ، مصادره جزئی پیچیده و / یا حملات ثانویه ) داشته باشند، که منشا آن محدود به دو یا چند مکان در مغز است .

اداره غذا و داروی آمریکا ( FDA ) موافقت premarket را برای سیستم RNS در ۱۴ نوامبر ۲۰۱۳ تصویب کرد . دکتر Elisevich و اسمیت در حالی که در سیستم بهداشتی هنری فورد به کار مشغول بودند ، یکی از اولین تیم‌های بالینی کشور بودند که در آزمایش‌های بالینی با استفاده از سیستم RNS شرکت کردند .

صرع ، سومین اختلال عصبی در ایالات‌متحده پس از بیماری و سکته مغزی است که ۲ / ۲ میلیون آمریکایی را تحت‌تاثیر قرار داد . جوانان بزرگ‌تر در میان بخش‌های رو به رشد جمعیت برای موارد جدید این بیماری هستند .

منبع سایت علم روز

نویسنده مطلب: فهیمه فهیمه

فهیمه فهیمه

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...