روانشناسی

روانشناسی

درمان با سیستم RNS در ۴ مرکز صرع سطح ۴ در سراسر کشور پس از صلاحیت سایت و آموزش پزشکی رخ می‌دهد . Health Spectrum اولین برنامه صرع در ایالت میشیگان غربی است که از سوی انجمن ملی مراکز صرع ( NAEC ) ، ۴ رتبه ۴ را دریافت می‌کند . ۴ - مراکز سطح ۴ دارای تخصص و تخصص حرفه‌ای برای فراهم نمودن بالاترین سطح درمان صرع و درمان بیماران مبتلا به صرع می‌باشند.

بهترین دارو برای کودکان مبتلا به صرع

مبدا :

دانشکده تحقیقاتی وین ایالتی

خلاصه :

یک مطالعه بالینی که به تازگی منتشر شده‌است ، پاسخ فوری به اورژانس پزشکی اورژانس را داده‌است : آیا این دارو واقعا ً ایمن‌تر و موثرتر از دیازپام دارویی است - دارویی که برای اولین بار تجویز شده توسط پزشکان اتاق اورژانس برای کنترل حملات ناگهانی صرع در کودکان مورد استفاده قرار می‌گیرد ؟

یک مطالعه بالینی که به تازگی منتشر شده در ژورنال انجمن پزشکی آمریکا به یک سوال فوری پاسخ داده‌است : آیا داروی مخدر واقعا ً ایمن‌تر و موثرتر از دیازپام دارویی است - - درمان دارویی و دارویی ایالات‌متحده به عنوان اولین درمان درمانی که اغلب توسط پزشکان اتاق اورژانس برای کنترل حملات ناگهانی صرع در کودکان مورد استفاده قرار می‌گیرد ؟

Prashant V می‌گوید : پاسخ به این سوال - - براساس یک کارآزمایی بالینی نامحدود و تصادفی که پیامدها را در ۲۷۳ بیمار در آن مقایسه کرد ، حدود نیمی از آن‌ها given - - یک برش روشن است . " Mahajan ، M.D. ، M.P.H. ، M.B.A ، یکی از نویسندگان این مطالعه .

دکتر Mahajan گفت : " نتایج آزمایش بالینی ما بسیار قانع‌کننده بودند و به طور واضح نشان دادند که این دو دارو به همان اندازه موثر و بی‌خطر هستند ، چرا که درمان بیماران مبتلا به صرع لوب گیجگاهی می‌تواند به همان اندازه موثر باشد . این سوال در مورد بهترین دارو برای استفاده در پایان تشنج و گرفتن این بیماران به کارکرد طبیعی مغز پاسخ می‌دهد ."

در توصیف تشنج مغزی که توسط این مطالعه مورد هدف قرار گرفته بود ، نویسندگان آن اشاره کردند که وضعیت epilepticus زمانی رخ می‌دهد که یک حمله صرع به صرع بیش از ۳۰ دقیقه طول می‌کشد . چنین seizures - که هر ساله در بیش از ۱۰، ۰۰۰ بیمار مبتلا به صرع در کودکان آمریکا رخ می‌دهد - می‌تواند منجر به آسیب دائمی و یا حتی مرگ شود .

مطالعه انجام‌شده در JAMA ، مطالعه ، " lorazepam در برابر Diazepam برای وضعیت کودکان Epilepticus : یک آزمون بالینی تصادفی " برای آزمایش اظهارات اولیه بسیاری از پزشکان طراحی شد که lorazepam در کنترل ضبط کودکان موثر بود . نویسندگان این مطالعه نوشته‌اند : " مزایای بالقوه ای که در برخی مطالعات of پیشنهاد شده‌است شامل اثربخشی بهبود یافته در پایان دادن به تشنج ، مدت‌زمان طولانی عمل در مقایسه با دیازپام ، و کاهش کم‌تر افسردگی تنفسی است . داده‌های مربوط به کودکان با مقایسه دیازپام با lorazepam پیشنهاد می‌کنند که lorazepam ممکن است برتری داشته باشند ، اما آن‌ها محدود به گزارش‌ها از یک موسسه یا مطالعات گذشته‌نگر با اندازه‌های کوچک نمونه هستند و در نتیجه قابلیت تعمیم پذیری را محدود می‌کنند .

براساس داده‌های جمع‌آوری‌شده در طی چهار سال در ۱۱ بخش مختلف اورژانس کودکان ، مطالعه جدید نشان داد که " درمان با lorazepam [ در بین بیماران خردسال با وضعیت متشنج [epilepticus ] منجر به بهبود کارایی یا ایمنی ، در مقایسه با دیازپام نشد ."

این تصمیم نویسندگان را بر آن داشت تا نتیجه‌گیری کنند : " این یافته‌ها از استفاده ترجیحی از lorazepam برای این شرط حمایت نمی‌کنند ."

منبع سایت علم روز

نویسنده مطلب: فهیمه فهیمه

فهیمه فهیمه

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...