روانشناسی

روانشناسی

دکتر Mahajan ، محقق شناخته‌شده در پزشکی اورژانس کودکان و دانشکده پزشکی اطفال وین ، اخیرا ً رئیس آکادمی پزشکی اطفال آمریکا در بخش پزشکی اورژانس را منصوب کرده‌است ، گفت که مطالعه JAMA یک مثال قانع‌کننده از این که چگونه تحقیقات موثر در پزشکی اطفال ، براساس درمان بیماران درست در محیط بالینی ، می‌تواند نقش مهمی در بهبود نتایج ایفا کند .

استیون یو . دکتر Lipshultz ، رئیس دانشکده طب اطفال در دانشگاه ایالتی وین و رئیس of کودکان در بیمارستان Children's میشیگان ، گفت که این پیشرفت جدید بدون شک منجر به مراقبت بهتر برای بیماران خردسال که در اتاق اورژانس حضور دارند و صرع در ارتباط با صرع است .

دکتر Lipshultz می‌گوید : " شکی نیست که ترکیب تحقیقات عالی با درمان عالی ، کلیدی برای دستیابی به نتایج عالی با کیفیت برای بیماران است - - و دکتر Mahajan's - یک نمونه عالی از نحوه بهره‌گیری کودکان از تحقیقاتی است که هر روز در here اتفاق می‌افتد . "

بسیاری از بیماران مبتلا به صرع که مبتلا به افسردگی نیستند ، افسردگی را تجربه می‌کنند .

مبدا :

جراحی عصبی ، P.C.

خلاصه :

پژوهشگران دریافته اند که بسیاری از بیمارانی که داروی antiseizure را مصرف نمی‌کنند از افسردگی رنج می‌برند . مطالعات قبلی شیوع بالای افسردگی را در افراد مبتلا به صرع نشان داده‌اند ، اما این اولین تحقیقاتی است که ارتباط مستقیمی بین افسردگی و افسردگی را نشان می‌دهد .

یک مطالعه جدید به رهبری آلن بی . ettinger ، M.D. ، مدیر مرکز صرع در جراحی عصبی ، P.C. ( NSPC ) دریافته است که بسیاری از بیمارانی که داروی antiseizure خود را مصرف نمی‌کنند از افسردگی رنج می‌برند . مطالعات پیشین دکتر ettinger و دیگران شیوع بالای افسردگی را در افراد مبتلا به صرع پیدا کرده‌اند ، اما این اولین تحقیقاتی است که ارتباط مستقیمی بین افسردگی و افسردگی را نشان می‌دهد . این مطالعه در نشریه " رفتار & صرع " ( journal ۲۰۱۴) منتشر خواهد شد و پیش از انتشار بصورت آنلاین در دسترس خواهد بود .

دکتر ettinger می‌گوید : " مطالعات قبلی ما نشان داده‌است که پیامدهای اساسی برای کم کردن داروهای antiepileptic ، حتی گاهی اوقات، وجود دارد . ما همچنین دیده‌ایم که افسردگی بر کیفیت زندگی تاثیر می‌گذارد. اکنون می‌بینیم که افسردگی عامل مهمی در قاچاق مواد مخدر است . این نشان می‌دهد که برای پزشکان مهم است که بیماران خود را برای افسردگی آزمایش کنند و در مورد اهمیت گرفتن تمام داروهای خود هنگام برنامه‌ریزی صحبت کنند ."

مفقود شدن حتی یک دز دارو antiepileptic می‌تواند موجب مصادره پیشرفت شود، حتی در بیمارانی که epilepsy تحت کنترل داروها هستند . این می‌تواند اثرات مخربی نیز داشته باشد - از جمله hospitalizations ، افتادن و صدمات مرتبط ، و حتی مرگ . مطالعات نشان داده‌اند که ۳۰ تا ۵۰ درصد از افراد مبتلا به صرع don't به رژیم دارویی خود وفادار هستند .

دکتر ettinger می‌گوید : " مطالعات دیگر ارتباط بین افسردگی و عدم توانایی برای گرفتن دارو در شرایطی مانند فشار خون بالا و اچ آی وی را نشان داده‌اند ، اما قبلاً در مورد تاثیر بالقوه افسردگی بر پایبندی به مواد مخدر شناخته شده‌بود ."

در میان عوامل دیگری که به ایفای نقش در antiepileptic مواد مخدر می‌پردازند ، مشکلات حافظه و عوارض جانبی دارو هستند .

منبع سایت علم روز

نویسنده مطلب: فهیمه فهیمه

فهیمه فهیمه

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...