روانشناسی

روانشناسی

تیم دکتر Hamann's در حال حاضر در حال تحقیق درباره داروهای بالقوه است که می‌تواند سلول‌های آسیب‌دیده را منظم کند و از تیراندازی نامنظم آن‌ها جلوگیری کرده و آن‌ها را به حالت استراحت برگرداند . اگر ترکیبات مناسب مواد مخدر کشف شوند ، می ‌توان آن‌ها را به بیمارانی ارائه کرد که در معرض صداهای بلند برای محافظت از آن‌ها در برابر هجوم of قرار گرفته‌اند .

این تحقیقات هنوز در مراحل اولیه هستند و هر درمان دارویی هنوز چند سال طول می‌کشد .

این تحقیق توسط کمک‌هزینه تحقیقاتی انجمن تحقیقاتی بریتانیا به دکتر Hamann ، کمک بنیاد Wellcome و یک studentship PhD از گلاکسو اسمیت، با تحقیقات پی‌گیری که بودجه سه ماه از سوی موسسه تحقیقاتی Deafness تامین شد ، سرمایه‌گذاری شد . تحقیقات دارویی بیشتر توسط دانشگاه لس‌تر در هم‌کاری با Autifony Therapeutics با مسئولیت محدود از طریق مطالعه موردی شورای تحقیقات پزشکی انجام می‌شود که قرار است در اکتبر ۲۰۱۲ آغاز شود.

خطر شنیدن صدای موسیقی تقویت‌شده

مبدا :

جامعه صوتی آمریکا ( ASA )

خلاصه :

گوش دادن به موسیقی تقویت‌شده برای کم‌تر از ۱.۵ ساعت ، تغییرات قابل‌اندازه‌گیری در توانایی شنوایی را ایجاد می‌کند که ممکن است شنوندگان را در معرض خطر فقدان شنوایی ناشی از نویز قرار دهد .

گوش دادن به موسیقی تقویت‌شده برای کم‌تر از ۱.۵ ساعت ، تغییرات قابل‌اندازه‌گیری در توانایی شنوایی را ایجاد می‌کند که ممکن است شنوندگان را در معرض خطر فقدان شنوایی ناشی از نویز قرار دهد . در حالی که تحقیقات بیشتر برای تثبیت این خطر مورد نیاز است ، تحقیقات مهم است زیرا اولین داده صوتی را برای یک روش جدید برای ارزیابی آسیب بالقوه از یک رفتار فرهنگی گسترده فراهم می‌کند : " گوش دادن اوقات " به تقویت موسیقی ، چه در محیط‌های زندگی و چه از طریق هدفون .

یک تیم متشکل از محققان دانمارکی نتایج مطالعه اولیه خود را در نشست Acoustics ۲۰۱۲ در هنگ‌کنگ ، ۱۳ - ۱۳ ماه مه ، نشست مشترک انجمن acoustical آمریکا ( ASA ) ، انجمن acoustical چین ، کنفرانس Acoustics غربی و موسسه هنگ‌کنگ ارایه کردند . هدف آن‌ها کمک به توسعه توصیه‌هایی برای این است که چگونه مهندسین صدا ، موسیقی دانان ، برگزارکنندگان مراسم و عموم مردم باید به طور ایمن از موسیقی تقویت‌شده لذت ببرند تا از فقدان شنوایی محافظت شوند - - درست همانطور که کارگران در حال حاضر توسط استانداردهای بهداشتی شغلی محافظت می‌شوند .

رودریگو Ordonez ، متخصص علوم پیشرو در گروه دانمارکی سیستم‌های الکترونیکی : " اعوجاج پایین پایین ، سیستم‌های بلند با قدرت بلند و هدفون ، باعث می‌شود که مردم در معرض سطوح صوتی مضر بالقوه در دیسکو ، کنسرت‌ها ، یا در حین استفاده از بازیگران موسیقی قابل‌حمل قرار بگیرند ."

او اضافه می‌کند که در حوزه سروصدای صنعتی و نوردهی ‌های صوتی مرتبط با کار ، دهه‌ها تجربه و تراژدی شخصی - - بسیاری از کارگران از شرایط کارخانه شنوایی خود را از دست داده‌اند - - معیارهای ریسک شنوایی که در حال حاضر مورد استفاده قرار می‌گیرند را تولید کرده‌است . براساس پارامترهای صوتی خوب مستند ، این معیارها روش‌های اندازه‌گیری و تاثیر مورد انتظار بر شنوایی را نشان می‌دهند .

دکتر Ordonez می‌گوید : " با این حال ، هنگامی که در معرض دید موسیقی قرار می‌گیرد - - و به طور خاص ، موسیقی را تقویت می‌کند - مشخص نیست که معیارهای مشابه مورد استفاده برای نویزهای صنعتی ، تاثیرات شنوایی و خطر این رفتارها را به طور دقیق توصیف می‌کنند . "

برای بررسی خطر بالقوه سلامت ناشی از موسیقی تقویت‌شده ، تیم صداهایی را اندازه‌گیری می‌کند که به عنوان شاخص عملکرد شنیداری شناخته می‌شوند . این صداها در گوش داخلی در پاسخ به محرک صدا تولید می‌شوند و آن‌ها را می‌توان در کانال‌های گوش افرادی که شنوایی سالم دارند اندازه‌گیری کرد . تحقیقات نشان می‌دهد که وقتی گوش داخلی آسیب می‌بیند ، انتشار گازهای گلخانه‌ای ناپدید می‌شود . در این مطالعه ، محققان emissions otoacoustic را برای اندازه‌گیری تغییرات در توانایی شنوایی قبل و بعد از قرار گرفتن در معرض amplified موسیقی ، تست کردن این روش در یک محیط کنسرت زنده اندازه‌گیری کردند .

منبع سایت علم روز

نویسنده مطلب: فهیمه فهیمه

فهیمه فهیمه

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...