روانشناسی

روانشناسی

مقایسه این دو مجموعه از محاسبات پس از مواجهه صحیح با پارامترهای صوتی موسیقی تقویت‌شده ، می‌تواند منجر به درک بهتر این که چگونه شنوایی ما تحت‌تاثیر قرار می‌گیرد ، منجر شود .

نتایج دو یافته اصلی را نشان داد : یکی این است که اندازه‌گیری تغییرات در شنوایی پس از نوردهی‌های نسبتا ً کوتاه ، کم‌تر از ۱.۵ ساعت امکان پذیر است . دومین موضوع این است که تفاوت‌های فردی قابل‌توجهی در سطوح نوردهی صدا و نیز تغییرات اعمال‌شده بر انتشار گازهای گلخانه‌ای حاصل از شرایط نوردهی مشابه وجود دارد .

مراحل بعدی در کار team's شامل اصلاح روش‌های اندازه‌گیری آن‌ها و شرح اثرات بیوفیزیکی و مکانیک است که سطوح صدا و موسیقی بر روی افراد دارند . در نهایت آن‌ها امیدوارند که به ارایه اطلاعات و یک منطق علمی بپردازند که به منظور ایجاد معیارهای خطر آسیب برای قرارگیری در معرض صدا در معرض خطر قرار می‌گیرند .

بازیابی شنوایی با دستگاه گسسته : یک میکروفون گوش میانی برای کاشت حلزونی more

مبدا :

دانشگاه یوتا

خلاصه :

کاشت حلزونی گوش پایه به حدود دویست هزار نفر را احیا کرده‌است ، با این حال یک میکروفون و لوازم الکترونیکی مرتبط باید خارج از سر ، افزایش مسائل مربوط به قابلیت اطمینان ، جلوگیری از شنا کردن بیماران از شنا کردن و ایجاد ننگ اجتماعی استفاده شود . در حال حاضر، مهندسین یک میکروفون بسیار کوچک ایجاد کرده‌اند که می‌تواند در گوش میانی کار گذاشته شود تا از چنین مشکلاتی جلوگیری شود .

کاشت حلزونی گوش پایه به حدود دویست هزار نفر را احیا کرده‌است ، با این حال یک میکروفون و لوازم الکترونیکی مرتبط باید خارج از سر ، افزایش مسائل مربوط به قابلیت اطمینان ، جلوگیری از شنا کردن بیماران از شنا کردن و ایجاد ننگ اجتماعی استفاده شود .

در حال حاضر، یک استاد دانشگاه یوتا و همکارانش در اوهایو یک میکروفون بسیار کوچک ایجاد کرده‌اند که می‌تواند در گوش میانی کار گذاشته شود تا از چنین مشکلاتی جلوگیری شود .

محققان در مطالعه‌ای که به صورت آنلاین در موسسه مهندسان برق و الکترونیک در مجله مهندسی پزشکی منتشر شده ، گزارش دادند که دستگاه اثبات مفهوم با موفقیت در کانال‌های گوش چهار جسد مورد آزمایش قرار گرفته‌است .

the جی ، نویسنده ارشد study's ، می‌گوید که نمونه اولیه - - در مورد اندازه یک پاک‌کن مداد بر روی یک مداد - باید به اندازه کافی کاهش یابد و در توانایی خود برای تشخیص صداهای آرام ، پایین - پایین ، کاهش یابد . وی جوان ، استادیار مهندسی برق و رایانه در دانشگاه یوتا و ustar ، دانشکده علوم و فن‌آوری یوتا است .

این مطالعه نشان داد که اگر جراحان ابتدا استخوان سندانی یا سندان را حذف کنند ، صدای ورودی به طور موثر منتقل می‌شود - - یکی از استخوان‌های گوش میانی کوچک . تایید اداره غذا و داروی آمریکا برای یک ایمپلنت که نیاز به چنین جراحی دارد ، مورد نیاز است .

نمونه اولیه فعلی میکروفون بسته به اندازه ۲.۵ تا ۲ میلیمتر است ( حدود یک دهم تا یک اینچ ) و وزن ۲۵ میلی‌گرم یا کم‌تر از یک هزارم متر است . یانگ می‌خواهد بسته را به ۲ تا ۲ میلی‌متر کاهش دهد .

یانگ که در سال ۲۰۰۹ به یوتا نقل‌مکان کرد ، مطالعاتی را با مارک Zurcher و ون کو ، که همکاران مهندسی برق سابق او در دانشگاه کیس وسترن کلیولند در کلیولند ، و با پزشکان گلو - بینی ، مارون Semaan و کلیف Megerian از بیمارستان موردی بیمارستان‌های دانشگاه انجام دادند انجام داد .

بودجه این مطالعه توسط موسسه ملی بهداشت ( NIH - DC - ۰۰۶۸۵۰ ) تامین شد .

مشکلات بخش‌های خارجی بر روی کاشت حلزونی

موسسه ملی بهداشت می‌گوید که تقریبا ً بیست هزار نفر در سراسر جهان با ناشنوایی عمیق و یا نقص شنوایی شدید ، implants حلزونی و حدود یک سوم از آن‌ها را در آمریکا دریافت کرده‌اند که در آن دو پنجم گیرنده کودکان هستند .

منبع سایت علم روز

نویسنده مطلب: فهیمه فهیمه

فهیمه فهیمه

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...