روانشناسی

روانشناسی

بسته به the چسبیده شده‌است ، بنابراین شتاب‌سنج در پاسخ به ارتعاشات پرده گوش ، نوسان می‌کند . جرم متحرک یک سیگنال الکتریکی تولید می‌کند که توسط چیپ تقویت می‌شود ، که سپس به قسمت‌های متداول یک ایمپلنت حلزونی متصل می‌شود : یک پردازشگر گفتار و stimulator که به الکترودهای داخل حلزون گوش متصل می‌شوند .

یانگ می‌گوید : " همه چیز مثل یک پیوند حلزونی سنتی است ، به جز ما از یک میکروفون implantable استفاده می‌کنیم که از لرزش استخوان استفاده می‌کند . "

برای آزمایش میکروفن جدید ، محققان از استخوان‌های موقتی - استخوان‌هایی در کنار جمجمه - و مجرای گوش مرتبط ، پرده گوش و استخوان‌های شنوایی از ۴ اهدا کننده جسد استفاده کردند .

محققان ، لوله لوله با یک بلندگو را به کانال گوش متصل کرده و صداهای مختلفی از فرکانس‌های مختلف و بلندی آن ایجاد کردند . هنگامی که صداها توسط میکروفون کاشته‌شده انتخاب شدند ، محققان از یک دستگاه لیزر برای اندازه‌گیری ارتعاشات استخوان‌های گوش ریز استفاده کردند . آن‌ها the را پیدا کردند - - جایی که پرده گوش به چکش یا استخوان چکشی متصل می‌شود - بیش‌ترین ارتعاش صدا را تولید می‌کند، به خصوص اگر استخوان سندانی یا استخوان سندانی ابتدا با عمل حذف شود .

آزمایش‌ها نشان داد که وقتی که واحد microphone اولیه به the متصل شد ، می‌توانست گام‌های متوسطی در حجم‌های مکالمه انتخاب کند، اما در تشخیص صداهای آرام‌تر و فرکانس پایین دچار مشکل شده بود . جوانان قصد دارند میکروفون را بهبود بخشند تا آرام‌تر ، عمیق‌تر ، و بسیار پایین را انتخاب کنند .

در تست‌ها ، خروجی میکروفن به گویندگان رفته بود؛ در یک فرد واقعی ، صدا برای پردازشگر گفتار کاشته‌شده ارسال خواهد شد . برای نشان دادن میکروفن ، یانگ هم از آن برای ثبت شروع سمفونی نهم استفاده کرد در حالی که در گوش جسدی در حال کار گذاشته شده بود. به راحتی قابل‌تشخیص است ، حتی اگر تا حدی مبهم و خفه .

یانگ می‌گوید : " این صدا می‌تواند فیلتر شود . "

برای شنیدن یک ضبط از سمفونی نهم ، سمفونی نهم را از طریق میکروفون جدید که در یک گوش میانی نوشته شده بود ، بشنوید : http: / /unews.utah.edu / news_releases / a-middle-ear-microphone /

Insomnia به بیماران tinnitus خسارت وارد می‌کند

مبدا :

سیستم بهداشتی هنری فورد

خلاصه :

براساس یک مطالعه جدید ، Insomnia می‌تواند اثر منفی بر tinnitus داشته باشد، آمار کارکردی و احساسی زنگ مزمن ، وزوز ، هیس هیس و یا صدای تق‌تق در سر و گوش را بدتر کند .

به گفته یک مطالعه جدید از بیمارستان هنری فورد در دیترویت ، برای بیش از ۳۶ میلیون نفر مبتلا به tinnitus ، بیخوابی می‌تواند تاثیر منفی بر وضعیت ، بدتر شدن عوارض کارکردی و احساسی زنگ مزمن ، وزوز ، هیس هیس و یا کلیک بر سر و گوش داشته باشد .

این مطالعه ارتباط معنی‌دار بین بی‌خوابی و شدت علایم tinnitus را نشان می‌دهد و بیماران مبتلا به بیخوابی ، پریشانی عاطفی بیشتری را از tinnitus گزارش می‌دهند .

نویسنده مطالعه ، کاتلین ل می‌گوید : " Tinnitus شامل فرایندهای شناختی ، عاطفی و روانی - فیزیولوژیکی است که می‌تواند منجر به افزایش پریشانی روحی شود . " دکتر Yaremchuk ، رئیس دپارتمان جراحی سر و گردن ، دکتر هنری فورد ، رئیس بخش جراحی سر و گردن ، از جمله بی‌خوابی ، در این بیماران ممکن است منجر به کاهش تحمل آن‌ها به tinnitus شود ."

این مطالعه در این هفته در جلسات مجتمع بهاره Otolaryngological در سن دیگو ارائه خواهد شد .

در حالی که علت دقیق فیزیولوژیکی tinnitus مشخص نیست ، چندین شرایط وجود دارد که نشان داده می‌شود که ماشه را تحریک کرده و یا بدتر می‌کند : قرار گرفتن در معرض صداهای بلند ، موم - بالا در گوش ، گوش و آسیب گردن ، و اختلالات خاصی مانند hypo - یا hyperthyroidism ، بیماری Lyme ، fibromyalgia و سندرم خروجی قفسه‌سینه .

مطالعات پزشکی قبلی نیز ارتباط قوی بین tinnitus و اختلالات روانی مختلف را نشان داده‌است .

در مطالعه هنری فورد ، دکتر Yaremchuk ، دکتر جورج میگویل و تیم تحقیقاتی آن‌ها یک مطالعه گذشته‌نگر درباره ۱۱۷ بیمار که بین سال‌های ۲۰۰۹ و ۲۰۱۱ در هنری فورد مورد درمان قرار گرفتند ، انجام دادند .

منبع سایت علم روز

نویسنده مطلب: فهیمه فهیمه

فهیمه فهیمه

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...