روانشناسی

روانشناسی

اطلاعات به‌دست‌آمده از بیماران از طریق تلفن و مصاحبه‌های نوشتاری با استفاده از پرسشنامه واکنش Tinnitus ( یا ، TRQ ، که تاثیرات احساسی tinnitus را مشخص می‌کند و شاخص شدت قاعدگی ( یا ، ISI ، سنجش مختصری از بی‌خوابی ) را مشخص می‌کند .

شدت of پیش‌بینی‌کننده خوبی از اختلال خواب و پیش‌بینی ارتباط گروه ، به خصوص جز " عاطفی " ( حساسیت ۹۶.۹ درصد و اختصاصی بودن ۵۵.۳ درصد برای تشخیص بیماران مبتلا به بی‌خوابی است) نشان‌داده شده‌است .

این مطالعه دریافته است که هرچه ناتوانی بی‌خوابی بیشتر باشد ، شکایات patient's نسبت به the بیشتر است .

دکتر Yaremchuk می‌گوید : " درمان بیماران با tinnitus چالش برانگیز است . یک بیمار tinnitus مزمن ، یک تصویر بالینی چالش برانگیز را ارائه می‌دهد که ممکن است شامل اضطراب ، افسردگی ، ناراحتی ، و یا پریشانی عاطفی خود باشد . و یکی از complaint مکرر بیماران tinnitus به خواب رفتن است . "

این مطالعه همچنین اثبات می‌کند که ارزیابی و رفتار بیماران مبتلا به بی‌خوابی با tinnitus ممکن است منجر به کاهش شدت علایم tinnitus شود .

بودجه مطالعه : بیمارستان هنری فورد .

همراه با دکتر "Yaremchuk " و "میگویل ، هنری فورد " ، هنری فورد ، مدرک دکترا ، توماس راث ، دکترا ، و اد پترسون ، دکترا دارد.

مطالعه برای آزمایش "درمان‌های جدید "

مبدا :

دانشگاه ناتینگهام

خلاصه :

یک آزمایش بالینی جدید آزمایش این است که آیا یک دستگاه جیبی که از شبیه‌سازی صدا برای راه‌اندازی مجدد " سیم‌کشی " استفاده می‌کند ، می‌تواند افراد را با اختلال شنوایی گوشش درمان کند .

یک آزمایش بالینی جدید آزمایش این است که آیا یک دستگاه جیبی که از شبیه‌سازی صدا برای راه‌اندازی مجدد سیم‌کشی معیوب استفاده می‌کند ، می‌تواند افراد را با اختلال شنوایی گوشش درمان کند .

دستگاه CR ® توالی خاصی از صداها را برای برهم زدن الگوی نورون‌ها در مغز ارایه می‌دهد . باور بر این است که شرایطی مانند فقدان شنوایی می‌تواند باعث ایجاد نورون‌ها در مغز به جای استفاده از یک الگوی تصادفی شود که می‌تواند موجب اضافه‌بار و یا وزوز در گوش ، علایم کلاسیک of شود .

این مطالعه توسط واحد تحقیقات پزشکی ملی به نام ( NBRUH ) هدایت می‌شود که توسط موسسه ملی تحقیقات سلامت ( NIHR ) تاسیس شده‌است ، شراکتی که تخصص خود را از محققان دانشگاه ناتینگهام و موسسه تحقیقات پزشکی شورای تحقیقات پزشکی با توجه به متخصصان پیشرو از بیمارستان دانشگاه ناتینگهام و خدمات بهداشت و خدمات درمانی ارایه می‌دهد .

دکتر درک هور ، یکی از همکاران تحقیق در the ، گفت : " در بریتانیا ، حدود ۵ میلیون نفر از tinnitus ، یک شرایط ناتوان‌کننده‌ای رنج می‌برند که می‌تواند به طور استثنایی برای درمان با توجه به تنوع زیاد در نشانه‌ها و شدت بین بیماران فردی بسیار مشکل باشد .

او گفت : " ما می‌دانیم که افراد زیادی وجود دارند که از tinnitus رنج می‌برند که چندین درمان مختلف از جمله کمک‌های شنوایی ، درمان‌های شنوایی ، مشاوره و دیگر داروهای جایگزین مانند طب سوزنی را امتحان کرده‌اند اما بی‌فایده هستند .

" ما می‌خواهیم به طور علمی مشخص کنیم که آیا این روش جدید شبیه‌سازی صوتی می‌تواند به بیماران امید جدیدی برای درمان tinnitus بدهد ، که می‌تواند چنین تاثیر ناراحت‌کننده‌ای بر زندگی روزمره ما داشته باشد ."

Tinnitus یک نشانه ثانویه معمولا ً ناشی از آسیب رساندن به گوش‌ها ، از جمله از دست دادن شنوایی پس از قرار گرفتن در معرض صداهای بلند ، از دست دادن شنوایی ، عفونت‌های گوش و مرگ سلولی مو به دلیل قرار گرفتن در معرض تعدادی از داروهای مختلف است .

این دستگاه در حال حاضر توسط بخش خصوصی بهداشت و درمان در انگلستان و آلمان به بازار عرضه می‌شود ، جایی که در اصل ساخت آن تولید شده‌است و در آن یک مطالعه اکتشافی نتایج امیدبخش را تولید کرده‌است .

منبع سایت علم روز

نویسنده مطلب: فهیمه فهیمه

فهیمه فهیمه

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...