روانشناسی

روانشناسی

همانطور که در مطالعه آلمان - سوئد نشان داده شد ، آن‌هایی که تحت‌تاثیر tinnitus قرار گرفتند اکنون می‌توانند به همان سطح نتیجه با کمک یک برنامه درمانی مبتنی بر اینترنت برسند که آن‌ها را تشویق می‌کند تا استراتژی‌های فردی و فردی را برای مبارزه با tinnitus اتخاذ کنند . برای اهداف این مطالعه ، برنامه آموزشی توسعه‌یافته در سوید به گونه‌ای تطبیق داده شد که می‌توان از آن برای بیماران آلمانی استفاده کرد و سپس برای اثربخشی آن ارزیابی شد . این مطالعه نشان داد که پریشانی اندازه‌گیری شده با استفاده از سازمان هندی کپ اینترنشنال به طور متوسط از متوسط ( ۴۰ امتیاز ) تا ملایم ( ۲۹ امتیاز ) در شرکت کنندگانی که دوره آموزشی مبتنی بر اینترنت را به اتمام رسانده‌اند ، کاهش یافت .

نتایج برای افراد گروه درمان رفتاری نیز بسیار خوب بودند و سطوح پریشانی از ۴۴ به ۲۹ کاهش یافت . در مقابل ، هیچ تغییری در این رابطه در موضوعات گروه کنترل که در فروم های آنلاین شرکت داشتند وجود نداشت . میانگین میزان پریشانی آن‌ها در ابتدای این مطالعه ۴۰ امتیاز بود و پس از آن ۳۷ امتیاز باقی ماند .

دکتر ماریا Kleinstauber از بخش روانشناسی بالینی و روان‌درمانی در JGU به این نتیجه می‌رسد که مفهوم درمان مبتنی بر اینترنت در زمانی که به کاهش پریشانی مربوط به tinnitus و یا به عبارت دیگر ، در افزایش سطح تحمل افراد با توجه به tinnitus آن‌ها ، بسیار موثر بود . در عین حال ، یک نتیجه جالب دیگر با توجه به روش ترجیحی درمان تولید شد . تعداد قابل‌توجهی از سوژه‌ها در ابتدا نسبت به مفهوم درمان مبتنی بر اینترنت تردید داشتند و روش درمان گروهی را ترجیح دادند . با این حال ، آن‌ها به طور تصادفی به گروه‌ها گماشته شدند .

To می‌گوید : " این بدان معناست که مفهوم درمان مبتنی بر اینترنت به عنوان نتیجه‌ای مثبت به عنوان نتیجه درمان گروهی علی‌رغم شکاکیت اولیه بوجود آمده‌است ." ارزیابی‌های اولیه نشان می‌دهد که تاثیرات هر دو نوع درمان هنوز بعد از ۶ ماه تثبیت شده‌است .

نویسندگان این مطالعه پیشنهاد می‌کنند که روش‌های مبتنی بر اینترنت باید به طور فزاینده‌ای در درمان روان‌درمانی بیماران tinnitus مورد استفاده قرار گیرند . علاوه بر این ، آن‌ها خواستار تحقیقات بیشتر در مورد شکاکیت بیماران در مورد درمان مبتنی بر اینترنت ، به ویژه در مورد زمان انتظار طولانی و فقدان روش‌های سرپایی درمانی می‌شوند .

مغز تماس می‌گیرد که از آن گوش برای تلفن همراه استفاده می‌شود

مبدا :

سیستم بهداشتی هنری فورد

خلاصه :

یک مطالعه جدید ارتباط قوی بین تسلط مغزی و گوش استفاده‌شده برای گوش دادن به تلفن همراه پیدا می‌کند و بیش از ۷۰ درصد از شرکت کنندگان تلفن همراه خود را در کنار گوش خود در همان سمت نگه‌داشته اند .

با توجه به یک مطالعه جدید از بیمارستان هنری فورد در دیترویت ، اگر شما یک متفکر مغزی هستید ، شانس این است که از دست‌راست خود برای نگه داشتن تلفن همراه خود به گوش راست استفاده کنید .

این مطالعه ارتباط قوی بین تسلط مغزی و گوش را در گوش دادن به تلفن همراه پیدا می‌کند و بیش از ۷۰ درصد از شرکت کنندگان تلفن همراه خود را در کنار گوش خود در همان سمت نگه‌داشته اند .

مغز چپ بر مردم چیره می‌شود - کسانی که گفتار و مرکز زبان آن‌ها در سمت چپ مغز است - به احتمال زیاد از دست راستش برای نوشتن و کاره‌ای روزمره استفاده می‌کنند .

به همین ترتیب ، مطالعه هنری فورد نشان می‌دهد که اکثر افراد برجسته نیم‌کره چپ هم از تلفن در گوش راست خود استفاده می‌کنند ، با وجود اینکه هیچ تفاوتی در شنوایی آن‌ها در گوش چپ یا راست وجود ندارد . و به احتمال زیاد افراد غالب مغز از دست چپ خود برای نگه داشتن تلفن در گوش چپ خود استفاده می‌کنند .

دکتر مایکل Seidman ، رئیس بخش جراحی otologic و neurotologic در بخش جراحی سینه و گردن در هنری فورد می‌گوید : " یافته‌های ما چندین مفهوم دارد ، به خصوص برای نقشه‌برداری مرکز زبان مغز . "

منبع سایت علم روز

نویسنده مطلب: فهیمه فهیمه

فهیمه فهیمه

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...