روانشناسی

روانشناسی

" با ایجاد ارتباط بین تسلط مغزی و sidedness استفاده از تلفن همراه ، ممکن است امکان ایجاد یک گزینه کم‌تر تهاجمی و کم‌تر تهاجمی برای ایجاد یک سمت مغز وجود داشته باشد که در آن گفتار و زبان به جای تست wada رخ می‌دهد ، روشی که یک بی‌حسی را به سرخرگ carotid تزریق می‌کند تا نیمی از مغز را برای خوابیدن به منظور نگاشت فعالیت به کار ببرد ."

دکتر Seidman اشاره می‌کند که این مطالعه همچنین ممکن است شواهدی اضافی ارایه دهد که استفاده از تلفن همراه و مغز و تومور گردن و گردن ممکن است مرتبط نباشند .

اگر یک ارتباط قوی وجود داشته باشد ، او می‌گوید که بیماران بسیار بیشتری در سمت راست مغز ، سر و گردن خود تشخیص داده می‌شوند - - بخش غالب برای استفاده از تلفن همراه . اما به احتمال زیاد احتمال دارد که یک زمان و " وابستگی - وابستگی " به رشد تومور وجود داشته باشد.

نتایج مطالعه در روز ۲۶ فوریه در سن دیگو برگزار خواهد شد .

این مطالعه با این مشاهده ساده شروع شد که اغلب مردم از دست‌راست خود برای نگه داشتن تلفن همراه با گوش راست استفاده می‌کنند . دکتر Seidman می‌گوید که این عمل غیر منطقی است چون برای گوش دادن به تلفن همراه با گوش مناسب و یادداشت‌برداری با دست‌راست چالش برانگیز است .

تیم هنری فورد با استفاده از تغییرات پروتکل handedness که برای بیش از ۴۰ سال استفاده می‌شود تا تسلط مغزی را ارزیابی و پیش‌بینی کند ، برای تعیین اینکه آیا ارتباطی بین sidedness استفاده از تلفن همراه و یا کنترل زبانی وجود دارد یا نه .

نظرسنجی هنری فورد شامل سوالاتی در مورد اینکه کدام دست برای وظایفی مانند نوشتن استفاده می‌شد ؛ زمان صرف صحبت در مورد تلفن همراه ؛ چه سمت راست یا چپ برای گوش دادن به مکالمات تلفنی استفاده می‌شود ؛ و اگر پاسخ دهندگان مبتلا به تومور یا تومور گردن و گردن تشخیص‌داده شده‌اند .

این گروه به ۵۰۰۰ نفر تقسیم شد که یا با یک گروه آنلاین otology یا بیمار تحت فشار wada و MRI برای اهداف non invasive بودند . بیش از ۷۰۰ مورد به نظرسنجی آنلاین واکنش نشان دادند .

به طور متوسط مصرف کنندگان تلفن همراه در هر ماه ۵۴۰ دقیقه بود .

اکثریت پاسخ دهندگان ( ۹۰ درصد ) راست‌دست بودند ، ۹ درصد چپ‌دست بودند و ۱ درصد ambidextrous بود .

در میان کسانی که راست‌دست هستند ۶۸ درصد گزارش داده‌اند که تلفن را به سمت راست خود نگه می‌دارند در حالی که ۲۵ درصد از گوش چپ و ۷ درصد از گوش‌های چپ و چپ استفاده می‌کنند . برای آن‌هایی که چپ‌دست هستند ۷۲ درصد گفته‌اند که از گوش چپ خود برای مکالمات تلفنی استفاده می‌کنند در حالی که ۲۳ درصد از گوش راست خود و ۵ درصد آن‌ها هیچ ارجحیت ندارند .

این مطالعه همچنین نشان داد که داشتن یک تفاوت شنوایی می‌تواند بر ارجحیت گوش برای استفاده از تلفن همراه تاثیر بگذارد .

در کل ، این مطالعه نشان داد که بین تسلط مغزی و laterality استفاده از تلفن همراه همبستگی وجود دارد و احتمال بسیار بالاتر استفاده از گوش طرف غالب وجود دارد .

بودجه : بیمارستان هنری فورد

همراه با دکتر Seidman ، نویسندگان کتاب هنری فورد سیگل ، M.D. شاه، Priyanka شاه ، و سوزان M هستند . بائر

Tinnitus : شواهد جدید که به سلول‌های عصبی حسی برخورد می‌کنند ممکن است در گوش‌ها طنین‌انداز شود .

مبدا :

سامانه بهداشت دانشگاه میشیگان

خلاصه :

یک مطالعه جدید شواهدی جدید پیدا می‌کند که سلول‌های عصبی حسی - حسی ممکن است tinnitus را تامین کنند . درمان‌های آینده ممکن است این سلول‌ها را هدف قرار دهند .

همه می‌دانند که پس از گوش دادن به آی پد ما که با صدای بلند به آی پد ما گوش می‌دهند یا در یک کنسرت خشن شرکت می‌کنند ، می‌تواند کمی طول بکشد . اما تحقیقات جدید در دانشگاه سیستم بهداشت میشیگان نشان می‌دهد که بیش از حد در معرض سر و صدا می‌تواند باعث تغییرات ماندگار در مدار شنوایی ما شود - - تغییراتی که ممکن است منجر به tinnitus شوند که عموما ً به عنوان زنگ در گوش‌ها شناخته می‌شوند .

محققان U - M قبلا ً نشان دادند که بعد از شنیدن آسیب ، حس لامسه - حسی " حسی تنی " در صورت و گردنش می‌تواند بیش فعال شود ، به نظر می‌رسد برای از دست دادن ورودی شنوایی به روشی که مغز تفسیر می‌کند - - یا " می‌شنود - - به عنوان صدایی که واقعا ً وجود دارد.

منبع سایت علم روز

نویسنده مطلب: فهیمه فهیمه

فهیمه فهیمه

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...