روانشناسی

روانشناسی

همکاران Bao's عبارتند از fellow یانگ دکترا ، که یک تکنیک جدید را برای اندازه‌گیری رفتارهای tinnitus در موش‌ها با از دست دادن شنوایی و همکاران تحقیق Banjamin د ارائه دادند . وینر و لی اس . ژانگ از موسسه علوم عصبی ایرلند ، و - سونگ - جین چو از دپارتمان بیولوژی مولکولی و سلولی .

این تحقیق توسط انجمن Tinnitus آمریکا و موسسه ملی موسسه ملی Health's در Deafness و سایر اختلالات Communicative حمایت شد .

یافته‌های تحقیق نشان می‌دهد که Tinnitus ناشی از مهار بیش از حد مدارهای شنیداری مغز است.

مبدا :

دانشکده حقوق سلامت دانشگاه پیتسبورگ

خلاصه :

Tinnitus ، صدای بی وقفه در گوش که برای از کار انداختن سربازان در معرض انفجار شناخته می‌شود ، listeners بی‌احتیاط از موسیقی بیش از حد و میلیون‌ها نفر دیگر نتیجه مهار مسیرهای عصبی کلیدی در مرکز شنوایی brain's است . این کشف می‌تواند منجر به درمان موثر برای شرایطی شود که در حال حاضر هیچ درمانی ندارد .

به گفته دانشمندان در دانشکده پزشکی دانشگاه پیتسبورگ در دانشکده پزشکی دانشگاه پیتسبورگ در دانشکده پزشکی دانشگاه پیتسبورگ در مجموعه مقالات آکادمی ملی علوم ، Tinnitus ، یک صدای بیرحمانه و مکرر در گوش که برای از کار انداختن سربازان در معرض انفجار شناخته می‌شود و میلیون ‌ها نفر دیگر ، نتیجه مهار مسیرهای عصبی کلیدی در مرکز شنوایی brain's است . این کشف که از تکنیک جدیدی برای تصویر کردن مدارهای شنوایی استفاده می‌کند ، با استفاده از برش بافت مغز در آزمایشگاه ، راه را برای درمان اعتیاد و درمان موثر به شرایطی ارائه می‌دهد که در حال حاضر هیچ درمانی ندارد .

محقق ارشد Thanos Tzounopoulos ، استادیار ، و neurobiology ، در مدرسه پزشکی پیت توضیح داد که تحقیقات قبلی نشان داده‌است که مدارات شنیداری در مغز در مبتلایان به اچ آی وی more و تحریک شده‌اند ، اما تا کنون مشخص نشده است که آیا این منجر به فرسودگی مسیرهای عصبی برانگیزاننده ، کاهش فعالیت عضلات بازدارنده ، یا کمی از هر دوی آن‌ها شده‌است .

او گفت : " این عدم تعادل شنوایی بیمار را ترک می‌کند که صدای زنگ مداوم ، وزوز یا صداهای آزار دهنده دیگر ، حتی زمانی که هیچ صدای واقعی وجود ندارد ، را درک می‌کند .

به گفته انجمن Tinnitus آمریکا ، tinnitus یکی از شایع‌ترین ناتوانی در خدمت سربازی در میان سربازان قدیمی جنگ عراق و افغانستان است . از میان ۵۰ میلیون‌نفری که این بیماری را تجربه کرده‌اند ، ۱۶ میلیون نفر به اندازه کافی شدید هستند که به دنبال جلب توجه پزشکی باشند و ۲ میلیون نفر از مبتلایان به فعالیت‌های روزانه قادر به انجام فعالیت‌های روزمره نیستند .

برای شناسایی آنچه که در مدارهای auditory brain's رخ می‌دهد ، تیم دکتر Tzounopoulos ' را در یک مدل موشی ایجاد کرد . در حالی که موش بی‌هوش بود ، یک گوش در معرض ۴۵ دقیقه از ۱۱۶ دسی‌بل ( dB ) قرار داشت که معادل آژیر آمبولانس بود . تصور می‌شود که قرار گرفتن سر و صداهای شدید منجر به آسیب به حلزون گوش ، یک ساختار گوش درونی که برای انتقال عصبی امواج صوتی و از دست دادن شنوایی غیرقابل کشف از نظر بالینی حیاتی است ، منجر شود .

چند هفته بعد ، دانشمندان تایید کردند که موش‌ها با انجام آزمایش‌ها startle که در آن یک صدای پیوسته ۷۰ دسی بلی برای مدت یک دوره نواخته می‌شد ، متوقف شده‌بودند ، سپس به طور خلاصه توقف کردند و سپس قبل از قطع شدن با یک پالس بسیار بلندتر ادامه دادند .

موش با شنوایی عادی می‌توانست شکاف را درک کند و ، چون آن‌ها آگاه بودند که چیزی تغییر کرده بود ، کم‌تر از موش با tinnitus بود که صدای آن لحظه سکوت بین آهنگ پس‌زمینه را پوشش می‌داد .

منبع سایت علم روز

نویسنده مطلب: فهیمه فهیمه

فهیمه فهیمه

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...