روانشناسی

روانشناسی

اطلاعات مربوط به Fitbits در دو ماه قبل از شروع آموزش کارآموزان ، تغییرات در بین افراد را در الگوهای خواب و فعالیت نشان داد . آن‌هایی که تمایل به " جغدهای شب " داشتند ، قبل از این که شروع به کار کنند ، زمان بیشتری نسبت به آن‌هایی که در حال حاضر larks صبح طبیعی بودند ، با یک زمان خواب طبیعی زود سپری کردند .

سن برای دانشجویانی که در حال فارغ‌التحصیل شدن و تبدیل شدن به کلاس کارآموز year's در بیمارستان‌ها در سراسر کشور هستند ، توصیه‌هایی ارائه می‌کند : " سعی کنید همان برنامه خواب بیداری را در طول یک چرخش داشته باشید و زودتر از حد طبیعی به خواب بروید تا تاثیرات محرومیت از خواب و خطر تغییرات روحی و افسردگی را کاهش دهید ."

اما او همچنین امیدوار است که بیمارستان‌ها اهمیت برنامه خواب پزشکان خود را برای سلامت خود و سلامت بیماران خود به رسمیت بشناسند " ما بیشتر و بیشتر یاد می‌گیریم که زمانبندی خواب و شبانه‌روزی نقشی در سلامت ذهنی و جسمی ما ایفا می‌کند . ما باید این را به عنوان یک اولویت ملی ببینیم ، نه فقط برای پزشکانی که در تمرین هستند - - برای مثال ، آن‌هایی که دیر وقت می‌مانند تا وارد اطلاعات شوند و به سیستم‌های پرونده الکترونیک سلامت در خانه دسترسی داشته باشند یا بار اجرایی دیگری خارج از ساعات مراقبت بالینی داشته باشند ."

در حالی که ما خواب می‌بینیم ، مغز انبار حافظه را مرتب می‌کند

مبدا :

FECYT - بنیاد علم و فن‌آوری اسپانیایی

خلاصه :

در ساعات خواب ، حافظه یک شیفت تمیز کننده را انجام می‌دهد . یک مطالعه نشان می‌دهد که وقتی ما بخوابیم ، ارتباطات عصبی که اطلاعات مهم را جمع‌آوری می‌کنند تقویت‌شده و آن‌هایی که از داده‌های مرتبط ساخته شده‌اند تا زمانی که گم شوند ضعیف می‌شوند .

در ساعات خواب ، حافظه یک شیفت تمیز کننده را انجام می‌دهد . مطالعه‌ای که توسط یک دانشمند اسپانیایی در دانشگاه کمبریج انجام شد نشان می‌دهد که وقتی ما خواب هستیم ، ارتباطات عصبی که اطلاعات مهم را جمع‌آوری می‌کنند تقویت‌شده و آن‌هایی که از داده‌های مرتبط ساخته شده‌اند تا زمانی که گم شوند ضعیف می‌شوند .

در طول روز ، مردم اطلاعات زیادی را حفظ می‌کنند . مغز ارتباطات عصبی ناشی از این داده‌ها را خلق می‌کند و یا تغییر می‌دهد . اما بیشتر اطلاعاتی که دریافت می‌کنیم ، بی‌ربط است و منطقی به نظر نمی‌رسد . در چنین مواردی مغز بیش از حد سربار خواهد شد .

تاکنون دو فرضیه درباره این موضوع وجود دارد که چگونه مغز خفته پیوندهای عصبی ایجاد شده در طول روز را تغییر می‌دهد : در حالی که یکی از آن‌ها استدلال می‌کند که همه آن‌ها در ساعات خواب تقویت شده‌اند ، دیگری ادعا می‌کند که تعداد آن‌ها کاهش‌یافته است .

گروهی از دانشمندان آزمایشگاه Ole Paulsen در دانشگاه کمبریج ( انگلستان ) مکانیزم‌های مربوط به حفظ حافظه را در طول فاز خواب امواج آهسته تحلیل کرده‌اند - - مرحله سوم خواب بدون حرکت چشمی سریع در مغز که در آن آرامش و آرامش بیشتری وجود دارد .

" بسته به تجربیات فرد و بسته به ارتباط آن‌ها ، اندازه ارتباطات نورونی مربوطه آن‌ها تغییر می‌کند . آنا گونزالس Rueda ، نویسنده اصلی مطالعه و محقق در آزمایشگاه MRC زیست‌شناسی مولکولی ( LMB ) در کمبریج توضیح می‌دهد که آن‌هایی که اطلاعات مهم را ذخیره می‌کنند کوچک‌تر هستند و آن‌هایی که the را ذخیره می‌کنند بزرگ‌تر هستند .

با توجه به گفته کارشناس ، در این رویداد که تمام این پیوندها نیز به طور مساوی در طول خواب تقویت شده‌اند ، مغز توسط یک سیستم عصبی شدید اشباع خواهد شد .

در این مطالعه ، که در ژورنال Neuron منتشر شد، محققان ارتباطات نورونی موش‌ها را در معرض نوعی بی‌هوشی تحریک کردند که به حالت مغزی شبیه به فاز خواب آرام انسان دست می‌یابد .

به گفته گنزالس Rueda ، تحریک "کورکورانه " انجام شد زیرا اطلاعات موجود در هر یک از لینک‌ها شناخته‌نشده بود " ما یک سیستم را توسعه دادیم تا تکامل یک سیناپس خاص را دنبال کنیم و در نتیجه چه نوع فعالیتی را مورد مطالعه قرار می‌دهیم ، رشد یا کاهش پیدا می‌کنیم ."

منبع سایت علم روز

نویسنده مطلب: فهیمه فهیمه

فهیمه فهیمه

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...