روانشناسی

روانشناسی

حفظ ارتباطات عصبی وابسته به چه چیزی است ؟

نتایج نشان می‌دهد که در طول خواب موج آهسته ، بزرگ‌ترین اتصالات حفظ می‌شوند در حالی که واحدهای کوچک‌تر گم شده‌اند . این مکانیزم مغز ، نسبت سیگنال به نویز را بهبود می‌بخشد - - اطلاعات مهم باقی می‌ماند و the دور ریخته می‌شود - - و اجازه ذخیره‌سازی انواع مختلف اطلاعات از یک روز به روز بعد بدون از دست دادن داده‌های قبلی را می‌دهد . به این معنا که آن‌هایی که پیش از این در نظر گرفته شده‌اند بدون نیاز به تقویت آن‌ها در این ایالت نگهداری می‌شوند . طبق گفته گنزالس Rueda ، مغز " نظم " را در ساعات خواب می‌بیند و ضعیف‌ترین ارتباطات را کنار می‌گذارد تا خاطرات قوی‌تر و قوی‌تر را تضمین کند.

" اگرچه مغز ظرفیت ذخیره‌سازی فوق‌العاده‌ای دارد اما حفظ ارتباطات و فعالیت‌های نورونی به انرژی زیادی نیاز دارد . متخصص می‌گوید : " حتی بدون نگهداری تمام اطلاعاتی که دریافت می‌کنیم ، مغز ۲۰ درصد از کالری که مصرف می‌کنیم را خرج می‌کند ."

این تحقیق اولین نشانه از مکانیسم الکترو فیزیولوژیکی خواب است و افق‌های جدیدی را به لطف توسعه روش جدید مطالعه سیناپسی سیناپسی باز می‌کند .

گنزالس گفت که هدف بعدی کارشناسان تحقیق و بررسی پیامدهای این نوع فعالیت مغزی برای نگهداری اطلاعات خاص و تجزیه و تحلیل مراحل جدید خواب است " علاوه بر تجزیه و تحلیل فاز آرام موج ، دانستن آنچه در مرحله REM رخ می‌دهد جالب خواهد بود " .

کابوس‌ها معمولا ً در پرسنل نظامی آمریکا رایج هستند .

تقریبا ً یک نفر در سه نفر از پرسنل نظامی معیارهای اختلال کابوس را برآورده می‌کنند .

مبدا :

آکادمی پزشکی آمریکا

خلاصه :

یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که درصد بالایی از پرسنل نظامی با اختلالات خواب ، معیارهایی برای اختلال کابوس می‌بینند ، اما تعداد کمی از آن‌ها کابوس را به عنوان دلیلی برای ارزیابی خواب گزارش کرده‌اند . آن‌هایی که دچار کابوس کابوس شده بودند، خطر ابتلا به اختلالات خواب و اختلالات روانی دیگر را داشتند .

یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که درصد بالایی از پرسنل نظامی با اختلالات خواب ، معیارهایی برای اختلال کابوس می‌بینند ، اما تعداد کمی از آن‌ها کابوس را به عنوان دلیلی برای ارزیابی خواب گزارش کرده‌اند . آن‌هایی که دچار کابوس کابوس شده بودند، خطر ابتلا به اختلالات خواب و اختلالات روانی دیگر را داشتند .

نتایج نشان می‌دهد که ۳۱ درصد از شرکت کنندگان نظامی کابوس قابل‌توجهی داشته‌اند و کابوس‌های مرتبط با ضربه در ۶۰ درصد از آن‌ها رخ داده‌است . افرادی که معیارهایی برای اختلال کابوس می‌بینند ، پنج برابر بیشتر احتمال دارد افسردگی بعد از حادثه داشته باشند . چهار بار بیشتر احتمال دارد افسردگی داشته باشد، سه بار بیشتر به احتمال زیاد دچار اضطراب شده و دو بار به احتمال زیاد دچار بیخوابی می‌شوند . با وجود حضور مشترک آن‌ها ، کابوس‌های شبانه به عنوان نگرانی مرتبط با خواب گزارش شدند که تنها ۳.۹ درصد پرسنل نظامی بودند.

دکتر جنیفر Creamer ، مدیر پزشکی مرکز پزشکی خواب در مرکز پزشکی مارتین در فورت Benning ، جورجیا می‌گوید : " این تحقیق مبنایی برای پیشبرد مطالعه و آگاهی از کابوس در بازماندگان تجربیات ضربه را فراهم می‌کند .

نتایج مطالعه در شماره ۱۵ مارس مجله پزشکی بالینی خواب منتشر می‌شود .

کابوس‌ها به طور واضح ، واقع‌بینانه و آزار دهنده وجود دارند که معمولا ً شامل تهدید برای بقا یا امنیت می‌شوند که اغلب احساسات اضطراب ، ترس و یا ترس را در بر می‌گیرند . اختلال در کابوس ممکن است زمانی رخ دهد که کابوس‌های مکرر باعث پریشانی یا اختلال در عملکرد اجتماعی و شغلی می‌شوند .

منبع سایت علم روز

نویسنده مطلب: فهیمه فهیمه

فهیمه فهیمه

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...