روانشناسی

روانشناسی

بر طبق این نویسندگان ، این بزرگ‌ترین مطالعه برای ارزیابی nightmares مهم بالینی در یک جمعیت کاری فعال است که به ارزیابی اختلالات خواب اشاره دارد . این مطالعه ۴۹۳ پرسنل نظامی وظیفه فعال ارتش آمریکا را شامل می‌شود. میانگین سنی شرکت کنندگان ۳۸ سال بود و ۷۸.۵ درصد افراد بودند . شرکت کنندگان عمدتا ً در ارتش ( ۴۵.۶ درصد ) و نیروی هوایی ( ۴۵.۲ % ) خدمت کردند ؛ ۹.۲ درصد خدمت در نیروی دریایی / دریایی . حدود ۷۴ درصد از آن‌ها مستقر شده بودند . آن‌هایی که دچار مشکلات مربوط به ضربه روحی هستند به احتمال بیشتری دچار آسیب مغزی ، استرس پس از حادثه ، اضطراب و افسردگی هستند .

کابوس‌ها در طی سه ماه از یک ضربه روحی تا ۸۰ درصد بیماران مبتلا به PTSD وجود دارند و این کابوس‌های پس از حادثه ممکن است در سراسر زندگی باقی بمانند . کابوس پس از حادثه ممکن است شکل یک کابوس واقعی از یک رویداد ضربه را به همراه داشته باشد و یا تنها برخی از عناصر آن یا محتوای احساسی را به تصویر بکشد .

Creamer گفت : " اختلال کابوس بسیار شایع است اما در پرسنل نظامی با اختلالات خواب شناخته می‌شود ."

بهترین راهنمای تمرین از آکادمی آمریکایی خواب نشان می‌دهد که گزینه‌های درمانی برای اختلال کابوس شامل داروهایی هستند که به طور برجسته prazosin هستند. برخی از درمان‌های رفتاری نیز می‌توانند موثر باشند مانند درمان تصویری و دیگر روش‌های درمانی شناختی که بر روی آن‌ها تمرکز دارند .

Creamer افزود : " پرسنل نظامی و ارائه دهندگان خدمات بهداشتی به تحصیل نیاز دارند که کابوس طبیعی نیستند و درمان‌های موجود در آن وجود دارند ."

اطلاعات کسب شده به تازگی در خواب حافظه را بهبود می‌بخشد و توضیح می‌دهد که چگونه

مبدا :

انتشارات سلول

خلاصه :

دانشمندان مدت‌ها می‌دانند که خواب برای شکل‌گیری و حفظ خاطرات جدید مهم است . تثبیت حافظه با انفجارهای ناگهانی فعالیت مغزی نوسانی با نام دوک‌های خواب مرتبط است که می‌تواند در یک electroencephalogram ( EEG ) مجسم و اندازه‌گیری شود . اکنون پژوهشگران دریافته اند که دوک‌ها نیز در تقویت حافظه جدید زمانی که اطلاعات کسب شده به فرد در طول خواب بر می‌گردد ، نقش ایفا می‌کنند .

دانشمندان مدت‌ها می‌دانند که خواب نقش مهمی در شکل‌گیری و حفظ خاطرات جدید بازی می‌کند . این فرآیند ترکیب حافظه با انفجارهای ناگهانی فعالیت مغزی نوسانی با نام دوک‌های خواب مرتبط است که می‌تواند در یک electroencephalogram ( EEG ) مجسم و اندازه‌گیری شود . اکنون پژوهشگران در بیولوژی فعلی در ۸ مارس دریافته اند که دوک‌های خواب نیز نقشی در تقویت حافظه جدید ایفا می‌کنند وقتی که اطلاعات کسب شده به فرد در هنگام خواب بر می‌گردد .

یافته‌ها ، بینش جدید را در فرآیند ادغام حافظه در طول خواب فراهم می‌کنند . به گفته پژوهشگران ، آن‌ها همچنین ممکن است روش‌های جدیدی برای کمک به مردم برای به خاطر سپردن همه چیز پیشنهاد کنند .

برنارد Staresina از دانشگاه بیرمنگام در انگلستان می‌گوید : " در حالی که قبلا ً نشان داده شد که دوباره فعال شدن حافظه می‌تواند یکپارچگی حافظه را در طول خواب تقویت کند ، اکنون نشان می‌دهیم که دوک‌های خواب ممکن است نشان‌دهنده مکانیزم کلیدی اصلی باشند " .

دوک‌ها نیمه دوم تا دو ثانیه فعالیت مغزی هستند که در محدوده ۱۰ - ۱۶ هرتز بر روی EEG اندازه‌گیری شدند . آن‌ها در طول مراحل خواب حرکت چشم غیر سریع دو و سه اتفاق می‌افتد . مطالعات اولیه نشان داده بودند که تعداد دوک‌ها در طول شب می‌تواند خاطره person's را روز بعد پیش‌بینی کند . مطالعات در حیوانات همچنین دوک‌های عسلی را به فرآیندی پیوند می‌دهد که با آن مغز ارتباطات جدیدی ایجاد می‌کند . اما بسیاری از سوالات در مورد ارتباط بین دوک‌های خواب و خاطرات فعال در طول خواب باقی ماندند .

منبع سایت علم روز

نویسنده مطلب: فهیمه فهیمه

فهیمه فهیمه

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...