روانشناسی

روانشناسی

Staresina همراه با اسکات Cairney در دانشگاه نیویورک بریتانیا مظنون به فعالیت مجدد مجدد خاطرات ممکن است منجر به افزایش of در مغز person's شود . برای فهمیدن این موضوع ، آن‌ها آزمایشی را ابداع کردند که در آن افراد یاد گرفتند تا صفات خاص را با اشیا و صحنه‌های خاص مرتبط کنند . برخی از شرکت کنندگان مطالعه پس از جلسه مطالعاتی خود یک چرت ۹۰ دقیقه‌ای گرفتند ، در حالی که بقیه بیدار ماندند . در حالی که مردم چرت می‌زدند، محققان این حافظه تداعیگر و صفات نا آشنا را بررسی می‌کنند .

همانطور که انتظار می‌رفت ، محققین مشاهده کردند که نشانه‌های حافظه منجر به افزایش دوک‌ها می‌شوند . به طور شگفت‌انگیز ، الگوهای EEG در طول دوک‌ها ، محققان را قادر ساخت تا تشخیص دهند چه نوع خاطره‌ای - - اشیا یا صحنه‌ها - - مورد پردازش قرار گرفته بودند .

محققان می‌گویند که این یافته‌ها به شواهدی برای نقش مهم پردازش اطلاعات مربوط به دوک‌های خواب در خدمت ادغام حافظه اضافه شده‌است .

Staresina می‌گوید : " داده‌های ما حاکی از آن است که دوک‌ها پردازش ویژگی‌های حافظه مربوطه را در طول خواب تسهیل می‌کنند و این فرآیند تقویت حافظه را افزایش می‌دهد ."

به گفته محققین ، این درک تازه از روشی که مغز به طور معمول پردازش می‌کند و خاطرات را در طول خواب تقویت می‌کند ، می‌تواند به توضیح این مساله کمک کند که چگونه این فرآیند ممکن است در افراد مبتلا به مشکلات یادگیری اشتباه کند . همچنین ممکن است منجر به توسعه مداخلات موثر طراحی‌شده برای افزایش حافظه برای اطلاعات مهم شود .

ساعت داخلی brain's پیوسته درجه‌حرارت آن را می‌گیرد .

مطالعه تحقیقاتی انجام‌شده توسط تحقیقات انجام‌شده توسط موسسه ملی بهداشت ، بینشی را در زمینه نحوه تنظیم مدارهای مغزی فراهم می‌کند .

مبدا :

موسسه ملی بهداشت ملی و سکته مغزی

خلاصه :

مدارها در مغز به عنوان یک ساعت درونی عمل می‌کنند تا به ما بگویند زمان خوابیدن است و کنترل این که چقدر طول می‌کشد تا به خواب بمانیم . یک مطالعه جدید در مگس‌ها نشان می‌دهد که بخشی از آن ساعت به طور مداوم تغییرات در دمای خارجی را زیر نظر دارد و این اطلاعات را در شبکه عصبی که کنترل خواب را کنترل می‌کند ادغام می‌کند .

مدارها در مغز به عنوان یک ساعت درونی عمل می‌کنند تا به ما بگویند زمان خوابیدن است و کنترل این که چقدر طول می‌کشد تا به خواب بمانیم . یک مطالعه جدید در مگس‌ها نشان می‌دهد که بخشی از آن ساعت به طور مداوم تغییرات در دمای خارجی را زیر نظر دارد و این اطلاعات را در شبکه عصبی که کنترل خواب را کنترل می‌کند ادغام می‌کند . این مطالعه در طبیعت منتشر شد و توسط موسسه ملی اختلالات عصبی و Stroke ( NINDS ) ، بخشی از موسسه ملی بهداشت مورد حمایت قرار گرفت .

جانت He ، مدیر برنامه ، NINDS می‌گوید : " این مطالعه از سیستم قدرتمند مدل ساعت شبانه‌روزی the استفاده می‌کند تا نشان دهد نشانه‌های دمایی از محیط برای کنترل زمان و طول مدت خواب مورد استفاده قرار می‌گیرد . "

ساعت شبانه‌روزی یک فرآیند بنیادی است که در تقریبا ً هر موجود زنده‌ای یافت می‌شود که رفتار خواب را با تغییرات در محیط هماهنگ می‌کند . ارتباط بین چرخه نور / تاریک و شروع خواب خوب شناخته شده‌است ؛ با این حال ، تغییرات دما نیز به نظر می‌رسد که بر الگوهای خواب انسان‌ها تاثیر می‌گذارد .

orie شفر ، استاد هم‌کار دانشگاه میشیگان و نویسنده ارشد این مطالعه می‌گوید : " ساعتی که در پرواز بیش از ۳۰ سال پیش کشف شد اساسا ً همان چیزی است که در مغز انسان یافت می‌شود " .

دکتر شفر و تیم او با استفاده از یک پروتیین فلورسنت خاص که از سبز تا قرمز تغییر می‌کند ، فعالیت بخش‌های مختلف پرواز ساعت شبانه‌روزی را تماشا کردند در حالی که درجه‌حرارت اطراف را افزایش داده یا کاهش دادند . در کمال تعجب ، یک ناحیه در ساعت شبانه‌روز به نام the به نام the در هنگام سرد شدن فعالیت خود را افزایش داد و هنگامی که گرم شد کم‌تر فعال شد .

منبع سایت علم روز

نویسنده مطلب: فهیمه فهیمه

فهیمه فهیمه

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...