روانشناسی

روانشناسی

در روز شش ، تیم Akacem's وارد خانه‌های children's شد و یک محیط کم‌نور را ایجاد کرد، پنجره‌ها را با پلاستیک سیاه پوشاند و لامپ‌های موجود را با لامپ‌های کم‌مصرف عوض کرد . این امر تضمین می‌کند که همه کودکان در معرض همان مقدار نور قرار دارند که می‌تواند زمان و سطح ملاتونین را قبل از گرفتن نمونه‌ها تحت‌تاثیر قرار دهد .

بعد از ظهر محققان از نمونه‌های بزاق متناوب استفاده کردند تا سطوح ملاتونین در زمان‌های مختلف را ارزیابی کنند. عصر روز بعد ، پس از سپری کردن روز در چیزی که به شوخی به آن " غار " گفته می‌شود ، کودکان به رنگ یا بازی با کاشی‌های مغناطیسی در بالای یک میز سبک ساطع می‌شوند که یک ساعت نور ( در مورد درخشندگی یک اتاق روشن ) برای یک ساعت است .

سپس پژوهشگران بار دیگر نمونه‌ها را برداشتند و آن‌ها را با کسانی که شب قبل گرفته بودند مقایسه کردند .

میزان ملاتونین به میزان ۸۸ درصد کم‌تر از میزان exposure روشن است . سطوح باقی مانده حداقل ۵۰ دقیقه پس از خاموش شدن نور سرکوب شد .

محققان تاکید می‌کنند که مقایسه‌های مستقیم بین این مطالعه و مطالعات در بزرگسالان باید با احتیاط به خاطر پروتکل‌های تحقیقاتی متفاوت انجام شود . با این حال ، آن‌ها توجه دارند که در یک مطالعه ، یک محرک نور یک ساعته از ۱۰۰۰۰ لوکس ( ۱۰ برابر مطالعه کنونی ) ، "ملاتونین " را تنها ۳۹ درصد در بزرگسالان سرکوب کرده‌است .

مونیک lebourgeois ، یک استاد هم‌کار در دپارتمان فیزیولوژی ادغامی ، توضیح می‌دهد : " نور مغز ما است که مسئول حضور و غیاب هستند و ما می‌دانیم که افراد جوان‌تر دانش آموزان بزرگ‌تر دارند و لنزهای آن‌ها شفاف‌تر هستند . این حساسیت شدید به نور باعث می‌شود که آن‌ها حتی بیشتر در معرض خطر خواب و ساعت شبانه‌روزی قرار بگیرند ."

او توضیح می‌دهد که وقتی نور در شب به شبکیه برخورد می‌کند ، یک آبشار از سیگنال‌ها به سیستم شبانه‌روزی ایجاد می‌کند تا مانع از ورود "ملاتونین " شود و ورودی body's را وارد " شب بیولوژیکی " خود کند ، اما این ممکن است تنها منجر به دردسر افتادن یک شب شود ، اما برای مشکلات مزمن در هنگام خواب خوابیدن احساس خواب‌آلودگی می‌کند.

ملاتونین در دیگر فرایندهای بدنی ، تنظیم دما ، فشار خون و متابولیسم گلوکز نقش دارد .

Akacem گفت : " تاثیرات نور در نوردهی شب قطعا ً می‌تواند فراتر از خواب برود ."

او می‌گوید که اندازه نمونه مطالعه کوچک بود و تنها از یک شدت نور ، ۱۰۰۰ لوکس ، که بسیار بزرگ‌تر از شدت یک ابزار الکترونیکی دستی معمولی است ، استفاده می‌کرد .

lebourgeois اخیراً با یک کمک ۲.۴ میلیون‌دلاری از موسسه ملی بهداشت ، مطالعه‌ای را آغاز کرده‌است که در آن ۹۰ کودک را در معرض دید با شدت‌های مختلف قرار می‌دهد تا مشخص شود چقدر طول می‌کشد تا بر ساعت مچی تاثیر بگذارد .

Le گفت : " سال‌های پیش‌دبستانی یک زمان بسیار حساس توسعه هستند که در طی آن استفاده از رسانه‌های دیجیتال در حال افزایش است و فراگیرتر است . از سال ۲۰۱۱ ، استفاده از رسانه‌های الکترونیکی در میان کودکان خردسال سه برابر شده‌است ." ما امیدواریم که این تحقیق بتواند به والدین و پزشکان کمک کند تا تصمیمات آگاهانه در مورد قرار گرفتن در معرض نور آفتاب قرار دهند ."

صبحانه خوردن در رستوران امروز : مبهم کردن چراغ‌ها در ساعات قبل از خواب .

مسکن ممکن است از هذیان در ICU جلوگیری کند

مبدا :

انجمن قلب آمریکا

خلاصه :

طبق تحقیقات جدید ، مقدار کمی داروی مسکن که در شب داده می‌شود ممکن است از هذیان در بیماران بدحال جلوگیری کند .

طبق تحقیقات جدید منتشر شده آنلاین در مجله آمریکایی قلب آمریکا ، داروی تنفسی و مراقبت‌های بحرانی ، مقدار کمی داروی مسکن داده‌شده در شب ممکن است از هذیان در بیماران بدحال جلوگیری کند .

در " dose Low Dexmedetomidine " از ICU عبور می‌کند : یک محاکمه تصادفی ، تحت کنترل Placebo ، محققان در مورد آنچه که معتقدند اولین تحقیقات برای شناسایی یک دارو برای جلوگیری از گسترش هذیان در ICU است ، گزارش می‌دهند .

منبع سایت علم روز

نویسنده مطلب: فهیمه فهیمه

فهیمه فهیمه

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...