روانشناسی

روانشناسی

در " dose Low Dexmedetomidine " از ICU عبور می‌کند : یک محاکمه تصادفی ، تحت کنترل Placebo ، محققان در مورد آنچه که معتقدند اولین تحقیقات برای شناسایی یک دارو برای جلوگیری از گسترش هذیان در ICU است ، گزارش می‌دهند .

یک متخصص بالینی در مرکز بهداشت دانشگاه مک گیل در کانادا که اولین مطالعاتی را در مرکز بهداشت دانشگاه مک گیل در کانادا انجام داد و تحقیقات او نشان داد که هذیان در بیمارستان بستری است و مرگ و میر را افزایش می‌دهد .

دکتر Skrobik گفت : " در مطالعات دیگر ، dexmedetomidine با میزان شیوع سرسام آوری کم‌تر از سایر داروهای مسکن مرتبط بوده‌است .

این مطالعه ۱۰۰ بیمار ICU را در دو بیمارستان ، یکی در کبک ، دیگری در بوستون ثبت کرد . بیماران در زمان ثبت‌نام دانشگاه اسلامیه دچار هذیان نشدند . نیمی از بیماران به طور تصادفی برای دریافت dexmedetomidine وریدی گماشته شده بودند ؛ نیمی دیگر از آن‌ها با the القا شده بودند . نه بیماران و نه تیم مراقبت بهداشتی دانشگاه (ICU ) نمی‌دانستند که کدام یک از بیماران تحت آزمایش قرار دارند .

این مطالعه نشان داد که در مقایسه با بازوی placebo ، کسانی که در طول اقامتشان در بخش ICU ، dexmedetomidine را دریافت می‌کنند .

به احتمال زیاد در تمام مدت اقامتشان در بخش ICU از هذیان و هذیان باقی می‌ماند : ۸۰ درصد در مقابل . ۵۴ درصد .

چند روز بیشتر از هذیان در ICU گذشت : ۸ تا در مقابل . ۶ روز .

به احتمال کمتری ، اگر در درد بود ، درد شدید را تجربه کنید : ۴۴ درصد در مقابل . ۶۶ درصد

نویسندگان انتظار داشتند که dexmedetomidine نیز کیفیت خواب را بهبود بخشد . یک مطالعه قبلی از یک گروه منتخب از بیماران بدحال نشان داد که این موضوع صادق است . با این حال در مطالعه حاضر ، هیچ تفاوتی در کیفیت خواب بین دو گروه وجود ندارد ، همان طور که توسط یک پرسشنامه مستقل ارزیابی شده‌است .

دکتر Skrobik گفت که یافته‌های خواب باید با توجه به دو پیش‌بینی احتیاطی تفسیر شوند : خوابیدن در ICU تقریبا ً همیشه غیر عادی است ، و هیچ ابزار معتبری برای تشخیص زمانی وجود ندارد که یک بیمار ICU در حال تجربه طبیعی در مقابل آن باشد . خواب غیر عادی .

همچنین هیچ تفاوتی در طول اقامت بیمارستان و یا ماندن بیمارستان ، یا در مرگ و میر کودکان وجود نداشت . با این وجود ، کاهش در الزامات مواد مخدر ، مطالعات دیگری را تایید کرد که پتانسیل dexmedetomidine's برای تسکین درد را توصیف می‌کند .

دکتر Skrobik گفت : " ما معتقدیم که این یک مطالعه عملی است و اینکه dexmedetomidine باید با خطر بالا برای هذیان به بیماران مورد استفاده قرار گیرد ."

مادرانی که بیش از شش ماه با هم می‌خوابیدند ، ممکن است احساس افسردگی بیشتری بکنند .

مبدا :

ایالت پن

خلاصه :

طبق نظر محققان ، مادرانی که با به اشتراک گذاشتن یک اتاق یا تخت‌خواب به خواب خود ادامه می‌دهند ، به احتمال زیاد احساس افسردگی می‌کنند، نگران خواب بچه‌هایشان هستند و فکر می‌کنند که تصمیمات آن‌ها مورد انتقاد قرار گرفته‌است .

طبق گفته محققان ایالت پن ، گرایش‌های اخیر و توصیه‌های عمومی که به مادران گفته می‌شود که با نوزادان خود بخوابند ، ممکن است باعث شوند که مادران با احتمال بیشتری دچار افسردگی شوند و یا داوری کنند .

بعد از تجزیه و تحلیل الگوهای خواب مادران و احساسات در مورد خواب برای اولین سال زندگی نوزادان آن‌ها ، محققان دریافتند که مادرانی که هنوز در یک اتاق یا تخت‌خواب به اشتراک گذاشته شده‌اند ، به احتمال زیاد احساس افسردگی می‌کنند، نگران خواب بچه‌هایشان هستند و فکر می‌کنند که تصمیمات آن‌ها مورد انتقاد قرار گرفته‌است .

داگلاس Teti ، رئیس بخش و پروفسور توسعه انسانی و مطالعات خانوادگی ، ایالت پن ، گفت که صرف‌نظر از رونده‌ای فعلی والدین ، یافتن یک چیدمان خواب که برای هر کسی در خانواده کارساز باشد ، مهم است .

Teti گفت : " در دیگر بخش‌های دنیا ، خوابیدن طبیعی در نظر گرفته می‌شود ، در حالی که اینجا در ایالات‌متحده ، به نظر می‌رسد که با امنیت کامل انجام شود ، تا زمانی که هر دو پدر و مادر با آن موافق باشند . اگر it's برای همه کار می‌کند ، و همه با آن خوب هستند ، سپس در خواب یک گزینه کاملا ً قابل‌قبول است ."

منبع سایت علم روز

نویسنده مطلب: فهیمه فهیمه

فهیمه فهیمه

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...