روانشناسی

روانشناسی

محققان گفتند که در حالیکه بیشتر خانواده‌های آمریکایی وقتی نوزادان متولد می‌شوند شروع به خوابیدن می‌کنند , بیشتر این خانواده‌ها تا زمانی که او شش ماه است نوزادان را به اتاق خود منتقل می‌کنند . قربانوف گفت که نگرانی‌ها در مورد سندرم مرگ ناگهانی نوزادان یا تمایل به کودکان برای یادگیری نحوه خوابیدن به خودی خود ممکن است به این دلیل باشد که چرا والدین بسیاری از والدین کودکان خود را به تنهایی ترجیح می‌دهند .

در این مطالعه که عادت‌های خواب مادران را در سال اول زندگی مورد بررسی قرار داد , الگوی مشابهی را در شرکت کنندگان مشاهده کرد .

ما دریافتیم که حدود ۹۰ درصد از خانواده‌ها در یک نقطه یک ماهه می‌خوابیدند . او گفت : " این مساله تا سه ماه کاهش پیدا کرد و تا شش ماه کاهش پیدا کرد . " بیشتر نوزادانی که در حال حاضر در حال خواب بودند , شش ماه به خواب تک افتاده بودند . "

محققان همچنین دریافتند که مادرانی که در شش ماه گذشته با کودکان خود در خواب بودند بیشتر افسرده بودند , نگران خواب کودک خود بودند و بیشتر از مادرانی که دیگر در خواب نبودند مورد انتقاد قرار گرفتند .

به طور متوسط , مادرانی که بعد از شش ماه در خواب بودند , نسبت به مادرانی که کودک خود را به اتاق جداگانه‌ای منتقل کرده بودند, افسرده بودند . همچنین گزارش‌ها حاکی از انتقاد یا قضاوت بیشتر در مورد عادات خواب آن‌ها بود .

اصیل بکوا گفت : " ما قطعا ً متوجه شدیم که مادرانی که پایدار هستند - مادرانی که بعد از شش ماه در خواب بودند - آن‌هایی بودند که بیش‌ترین انتقادات را داشتند . " علاوه بر آن , آن‌ها همچنین سطوح بیشتری از نگرانی در مورد خواب کودک خود را گزارش کردند که وقتی از چیزی انتقاد می‌کنید که مردم می‌گویند شما نباید این کار را انجام دهید , باعث ایجاد شک و تردید می‌شود . این برای هیچ‌کس خوب نیست . "

او گفت که این مطالعه که در ژورنال توسعه کودک و کودک منتشر شده‌است , در مورد اینکه آیا خواب خوب است یا بد نیست , بلکه در مورد اهمیت یافتن یک توافق خواب که خوب کار می‌کند و نه نادیده گرفتن همسر یا همسر خود .

وی گفت : " اگر می‌خواهید به خواب بروید , باید مطمئن شوید که هر دو نفر در مشارکت با آن صحبت کرده‌اند و هر دو مردم با کاری که می‌خواهند انجام دهند , هماهنگ هستند . " اگر نه , این زمانی است که انتقاد و بحث می‌تواند رخ دهد و احتمالا ً به رابطه با کودک سرایت کند . پس می‌خواهی از آن دوری کنی . باید مطمئن شوید که با شریکتان زمان دارید . "

او همچنین گفت حتی زمانی که به خوبی کار می‌کند , باز هم می‌تواند باعث از دست رفتن بیشتر خواب برای والدین شود .

او گفت : " اگر شما هم بخوابید , خواب شما را مختل می‌کند و احتمالا ً خواب مادر بیشتر از پدر است . " بنابراین این چیزی است که اگر با بدهی مزمن خواب خوب نیستید , مراقب باشید . خوابیدن برای همه خوب است و شامل خواب کافی است . بهترین والدینی که می‌توانید باشید , باید از خودتان مراقبت کنید , و فرزند شما در نتیجه به شما کمک می‌کند . "

خواب‌آلود ? مگس‌ها دائما ً در دمای محیط قرار می‌گیرند تا بخوابند .

منبع :

دانشگاه میشیگان

خلاصه :

انسان‌ها و مگس‌های میوه ممکن است جد مشترکی را برای صدها میلیون سال به اشتراک نگذاشته باشند , اما نورون‌های موجود در ساعت شبانه‌روزی ما به طور چشمگیری شبیه هم هستند .

انسان‌ها و مگس‌های میوه ممکن است جد مشترکی را برای صدها میلیون سال به اشتراک نگذاشته باشند , اما نورون‌های موجود در ساعت شبانه‌روزی ما به طور چشمگیری شبیه هم هستند .

در حال حاضر , محققان دانشگاه میشیگان در مورد مگس‌هایی که ممکن است کمی بیشتر در مورد چرخه‌های خواب خود یاد بگیرند , کشف کرده‌اند . آن‌ها با استفاده از مگس میوه نشان دادند که چگونه نورون‌های ساعت شبانه‌روزی به طور مداوم دمای محیط خود را کنترل می‌کنند . آن‌ها حتی تغییرات خفیف دما را در نورون‌های ساعت که زمان‌بندی خواب را کنترل می‌کنند , دارند.

منبع سایت علم روز

نویسنده مطلب: فهیمه فهیمه

فهیمه فهیمه

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...