روانشناسی

روانشناسی

دکتر ماریا دل کارمن Amezcua ، یکی از محققان پشت این مطالعه و مدرس دپارتمان پزشکی پیشگیرانه و بهداشت عمومی دانشگاه گرانادا ، توضیح می‌دهد : " اگرچه خوب می‌دانند که مشکلات خواب پیش از پیش موجود و مشکلات جدید اغلب در دوران بارداری بوجود می‌آیند ، این گرایش وجود دارد که فرض کنیم مشکلات مربوط به به خواب رفتن و حفظ خواب ترمیمی پدیده ویژه بارداری است و آن‌ها باید تحمل شوند ."

با این حال ، دکتر Amezcua Prieto اشاره می‌کند که: " این احتمالا ً رخ می‌دهد زیرا سیستم بهداشت به این مساله در حین نظارت بر بارداری اهمیت نمی‌دهد ، تا جایی که سازمان بهداشت جهانی ( WHO ) حتی به مساله خواب در دستورالعمل خود برای مراقبت از زنان باردار اشاره نمی‌کند ."

مشکلات مربوط به Insomnia

Insomnia مشکلات متعددی را ایجاد می‌کند . این امر کیفیت زندگی زنان باردار را تحت‌تاثیر قرار می‌دهد که به خودی خود اهمیت زیادی دارد ، همچنین یک فاکتور ریسک برای فشار خون بالا و پیش - ، دیابت حاملگی ، افسردگی ، تولد زودرس و بخش‌های برنامه‌ریزی نشده است . در نتیجه ، مساله باید به صورت سیستماتیک مورد بحث قرار گیرد .

ماریا دل روزاریو ، یکی از محققان دیگر پشت این پروژه بلندپروازانه ، هشدار می‌دهد که هر جنبه از خواب شبانه و تاثیر آن بر عملکرد روز باید به منظور مطالعه موثر بی‌خوابی مورد توجه قرار گیرد .

" نتایج مطالعه ما تغییرات مهم در تکه‌تکه شدن خواب ( زمان‌هایی که زنان در طول شب بیدار می‌شوند و اینکه چه مدت بیدار می‌مانند ) و خواب‌آلودگی روزانه را نشان می‌دهد . همچنین نشان می‌دهد که با پیشرفت بارداری ، فرکانس و شدت بخش خردایش افزایش می‌یابد . به همین ترتیب ، بارداری نیز القا خواب را پیچیده می‌کند ( زمانی که طول می‌کشد تا فرد به خواب رود ) و مدت خواب . محقق UGR می‌گوید مهم است که این جنبه‌ها را در نظر بگیرید تا با استفاده از درمان‌های غیر دارویی به درستی به مشکل رسیدگی کنید .

عوامل مرتبط با بیخوابی نیز به عنوان بخشی از پروژه تحلیل شدند . پروفسور اورورا Bueno Cavanillas تاکید می‌کند : " هر چند ممکن است بدیهی به نظر برسد ، مهم‌ترین عامل قبل از حاملگی است ، با توجه به اهمیت تشخیص بی‌خوابی قبل از بارداری و در تمام مراحل آن ."

در نهایت ، این مطالعه نشان می‌دهد که تمرین منظم ورزش جسمانی متوسط یا متوسط در دوران بارداری از زنان در برابر بی‌خوابی مربوط به بارداری محافظت می‌کند ، بنابراین این دلیل دیگری برای ترویج فعالیت فیزیکی در دوران بارداری است ."

کیفیت خواب children's ممکن است بر عادات غذایی و وزن تاثیر بگذارد

خواب ضعیف با چاقی همراه است که می‌تواند ریسک ابتلا به سرطان را افزایش دهد .

مبدا :

انجمن تحقیقات سرطان آمریکا

خلاصه :

براساس داده‌های جدید ، چندین معیار کیفیت خواب ضعیف با شاخص توده بدنی بالاتر ( BMI ) در کودکان مرتبط بود .

معیارهای متعددی از کیفیت خواب ضعیف با شاخص توده بدنی ( BMI ) در کودکان مرتبط بود ، طبق اطلاعات ارائه‌شده در انجمن آمریکایی تحقیقات سرطان و سرطان : مکانیزم‌های اساسی etiology و پیامدها ، ۲۷ - ۲۷ ژانویه برگزار شدند .

طبق آمار اخیر مراکز کنترل و پیش‌گیری بیماری‌ها ، حدود یک یا پنج کودک بین سنین ۶ تا ۱۹ سال چاق هستند . از دهه ۱۹۷۰ تا کنون ، درصد کودکانی که اضافه‌وزن دارند ، بیش از سه برابر شده‌است .

منبع سایت علم روز

نویسنده مطلب: فهیمه فهیمه

فهیمه فهیمه

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...