روانشناسی

روانشناسی

Preschoolers در مطالعه اخیر ، تمام بعد از ظهر ، در یک روز از حدود سه ساعت خواب محروم شدند - - آن‌ها چرت بعد از ظهر نداشتند و حدود دو ساعت از خواب طبیعی خود بیدار ماندند - - قبل از بیدار شدن در ساعات برنامه‌ریزی‌شده آن‌ها صبح روز بعد .

Professor lebourgeois ، دستیار طراح مطالعه ، گفت که در طی روز از دست رفتن خواب ، بچه‌های ۳ و ۴ ساله ۲۰ درصد بیشتر از حد معمول مصرف می‌کنند ، ۲۵ درصد بیشتر از شکر و ۲۶ درصد کربوهیدرات بیشتر . روز بعد بچه‌ها اجازه داشتند به همان اندازه که نیاز داشتند بخوابند . در این روز ریکاوری " آن‌ها به سطح پایه طبیعی قند و مصرف کربوهیدرات بازگشتند ، اما هنوز ۱۴ درصد کالری و ۲۳ درصد چربی بیشتری نسبت به حالت عادی مصرف می‌کنند .

lebourgeois ، از دپارتمان فیزیولوژی ادغامی ، گفت : " با این طرح مطالعه ، کودکان یک چرت در روز را از دست دادند و دیر بیدار ماندند ، که شبیه به یک راه برای از دست دادن خواب کودکان در دنیای واقعی بود ." براساس بنیاد ملی خواب ، حدود ۳۰ درصد از پیش‌دبستانی‌ها خواب کافی ندارند .

او گفت : " ما دریافتیم که کاهش خواب ، مصرف رژیمی کودکان پیش‌دبستانی در هر دو روز و روز پس از محدود شدن خواب را افزایش داده‌است ." این نتایج ممکن است روشن کنند که چگونه کاهش خواب می‌تواند افزایش وزن را افزایش دهد و چرا تعدادی از مطالعات بزرگ نشان می‌دهند که پیش‌دبستانی‌ها که خواب کافی به دست نمی‌آورند ، بیشتر به عنوان یک کودک و بعد در زندگی چاق می‌شوند .

مقاله‌ای در مورد این مطالعه در ژورنال تحقیقات خواب منتشر شده‌است .

حتی با تلاش‌های گسترده پیش‌گیری از چاقی در دهه گذشته ، چاقی در دوران کودکی یک بیماری همه‌گیر باقی مانده‌است . lebourgeois گفت که در سال ۲۰۱۴ ، ۲۳ درصد از کودکان آمریکایی زیر ۵ سال اضافه‌وزن داشتند یا چاق بودند . چاقی در دوران کودکی ، خطر بیماری‌های مزمن زندگی مانند دیابت را افزایش می‌دهد و با عزت‌نفس پایین و افسردگی همراه است . جوانان Overweight در حدود چهار برابر بیشتر از بزرگسالان چاق هستند .

lebourgeois گفت : " ما فکر می‌کنیم یکی از زیبایی‌های این مطالعه این است که والدین هیچ دستورالعمل در مورد نوع یا مقدار غذا یا نوشیدنی برای تامین فرزندان خود دریافت نکرده اند ." والدین بچه‌ها را مانند هر روز عادی تغذیه می‌کردند .

محققان همچنین هر کودک را در تمام شرایط مطالعه مورد مطالعه قرار دادند - - یعنی زمانی که خواب آن‌ها بهینه ، محدود و بازیابی شده بود - - که به آن‌ها کنترل بر این که چگونه کودکان می‌توانند به تنهایی در ترجیحات eating و خواب متفاوت باشند را کنترل کرد .

کودکان در این مطالعه - - پنج دختر و پنج پسر - هر کدام حسگرهای کوچک فعالیت بر روی مچ خود داشتند تا زمان را در بس‌تر ، مدت‌زمان خواب و کیفیت خواب اندازه‌گیری کنند . والدین همه غذاها و نوشیدنی‌ها که از کودکان مصرف می‌شوند را وارد سیستم می‌کنند ، از جمله اندازه بخش ، نام‌های تجاری و مقادیر ، با استفاده از اندازه‌های خانگی مثل گرم ، قاشق چای خوری و فنجان . برای غذاهای خانگی مواد اولیه ، مقادیر و روش‌های پخت‌وپز را ثبت کرده‌اند .

به گفته السا Mullins ، نویسنده اول مطالعه و محقق در منطقه CU که با lebourgeois بعنوان یک دانشجوی دوره کارشناسی کار می‌کند ، می‌گوید: " برای دانش ما ، این اولین مطالعه منتشر شده برای سنجش اثرات کمبود خواب در کودکان پیش‌دبستانی است . نتایج ما با یافته‌های دیگر بزرگسالان و نوجوانان سازگار است و مصرف کالری را در روزهایی که سوژه از خواب محروم شده‌اند نشان می‌دهد . "

دیگر کشورهای عضو اتحادیه در حال حاضر از جمله پروفسور کنث رایت ، دانشجوی کارشناسی‌ارشد و شیرین شیرین Cherian و fellow Salome ( postdoctoral Kurth ) هستند. همکاران دانشگاه میشیگان دکتر جولی Lumeng و استادیار به نام آلیسون میلر را در بر می‌گیرند .

این مطالعه جدید در را برای تعدادی از مطالعات پی‌گیری با استفاده از نمونه‌های بزرگ‌تر ، به طور تجربی کنترل مصرف غذایی و اندازه‌گیری عینی مخارج انرژی در کودکان باز می‌کند . این مطالعه بخشی از کمک موسسه ملی بهداشت روان به lebourgeois و کمک‌های تحقیقاتی کارشناسی به Mullins از منطقه اتحادیه گمرکی است .

منبع سایت علم روز

نویسنده مطلب: فهیمه فهیمه

فهیمه فهیمه

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...