روانشناسی

روانشناسی

یک مطالعه دیگر شامل Kurth و lebourgeois حمایت از کمک بنیاد ژاکوب و هم‌کاری با دانشگاه براون اخیرا ً در علم اعصاب انسانی به تازگی منتشر شده‌است . یافته‌های تحقیق نشان داد که مناطق در حال توسعه کودکان زیر سن مدرسه بیش‌ترین آسیب را با محدودیت خواب دارند .

اعتیاد به الکل ، بیخوابی را بدتر می‌کند ، اما امید وجود دارد

مبدا :

انجمن تحقیقات روی اعتیاد به الکل

خلاصه :

افراد با وابستگی الکل ( AD اغلب دارای اختلالات مربوط به خواب مانند بی‌خوابی ، روال شبانه‌روزی ، اختلالات خواب مرتبط ، اختلالات حرکتی ، اختلالات خواب ، خواب خواب ، خواب خواب و اختلال رفتار خواب REM هستند . یک بررسی جدید جنبه‌های مختلف بی‌خوابی مربوط به بعد از میلاد را بررسی می‌کند .

افراد با وابستگی الکل ( AD اغلب دارای اختلالات مربوط به خواب مانند بی‌خوابی ، روال شبانه‌روزی ، اختلالات خواب مرتبط ، اختلالات حرکتی ، اختلالات خواب ، خواب خواب ، خواب خواب و اختلال رفتار خواب REM هستند . آخرین بررسی جامع در مورد این موضوع در مارس ۲۰۰۵ منتشر شد . این بررسی جنبه‌های مختلف بی‌خوابی مربوط به بعد از میلاد را بررسی می‌کند ، به خصوص با استفاده از یافته‌های دهه گذشته و به‌کارگیری معیارهای تشخیصی به روز برای اختلالات خواب در ویرایش سوم طبقه‌بندی بین‌المللی اختلالات خواب .

نویسندگان ۱۳۵ مطالعه بازیابی از چهار پایگاه اطلاعاتی - - Pubmed ، Medline ، Embase و گوگل ، را بررسی کردند تا از پایگاه‌های اطلاعاتی آمریکا ، اروپا و دیگر پایگاه‌های اطلاعاتی بین‌المللی برای مدت ۱ ژانویه ۱۹۶۷ تا ۳۱ دسامبر ۲۰۱۵ جمع‌آوری کنند . Searches محدود به موضوعات انسانی ، زبان انگلیسی ، و تحقیقات مستقیم در ارزیابی روابط بین مصرف الکل و اختلالات خواب و اختلالات خواب بودند . هر جا که مطالعات متعدد در یک موضوع پیدا می‌شد ، بزرگ‌ترین و یا most مطالعات مورد ارزیابی قرار گرفتند . مرور ادبیات تمدید شد. منابع خطی برای مطالعات بیشتر مورد بررسی قرار نگرفتند ؛ همچنین دو مقاله آخر در مورد این موضوع به همراه منابع شان بررسی شد .

بخش قابل‌توجهی از ادبیات به بی‌خوابی تمرکز کرده‌است و ارتباط بین بعد از میلاد و بی‌خوابی به نظر طبیعت دو جهتی است . همچنین ممکن است مرتبط با اختلالات ساعت ، مدت خواب کوتاه ، گرفتگی خواب مزاحم و اختلال حرکت مربوط به خواب باشد . درمان Insomnia با درمان رفتاری شناختی ، نوید بخش درمان اختلال خواب در زمینه وابستگی الکل ، مانند داروهای جدیدتر مانند ramelteon ، را می‌دهد که می‌تواند اختلالات خواب و یا اختلالات خواب و درمان را کاهش دهد.

چگونه مغز خاطرات را در طول خواب تقویت می‌کند

مبدا :

Ruhr - Universitaet

خلاصه :

محققان مطالعه کرده‌اند که کدام فرآیندهای مغزی خاطرات را در طول خواب تقویت می‌کنند . آن‌ها ارتباط روشنی با یافته‌های مطالعات حیوانات آزمایشگاهی پیدا کردند .

محققان در گروه پروفسور دکتر نیکولای Axmacher در منطقه رور - Universitat Bochum ( روبل ) مطالعه کرده‌اند که در آن فرایندهای مغزی خاطرات را در طول خواب تقویت می‌کنند . آن‌ها ارتباط روشنی با یافته‌های مطالعات حیوانات آزمایشگاهی پیدا کردند . مجله علمی RUB's روبین در مورد کار of neuropsychologists گزارش می‌دهد .

مطالعه بیماران مبتلا به صرع

Axmacher فعالیت مغزی بیماران مبتلا به صرع را که در مغزشان به دلایل پزشکی کار گذاشته بودند را ثبت کرد . این پژوهشگر داده‌های EEG را از ۱۳ بیمار که در محل کار قبلی خود ، بیمارستان دانشگاه بن ثبت کرده بود ، تحلیل کرده بود .

در حالی که محققان EEG را ثبت کردند ، بیماران ابتدا مجموعه‌ای از تصاویر منظره را مشاهده کردند ؛ سپس آن‌ها خوابیدند . بعدها دانشمندان آزمایش کردند که کدام یک از تصاویر مورد آزمایش به خاطر سپرده شده بود و کدام .

منبع سایت علم روز

نویسنده مطلب: فهیمه فهیمه

فهیمه فهیمه

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...