روانشناسی

روانشناسی

the joffe ، استاد اول دانشگاه بریگام یانگ ، MSc ، ، of ،، Hospital ،، بیمارستان پزشکی هاروارد در بوستون ، MA ، said می‌گوید : " هنگامی که زنان به حد کافی بیدار شدند ، این ادراک موجب اختلال در زنانی شد که میزان استروژن کاهش‌یافته است .

بیست و نه زن سالم و premenopausal بین سنین ۱۸ تا ۴۵ در این مطالعه شرکت کردند . این زنان برای سرکوب تولید استروژن در تخمدان مدت چهار هفته دارو مصرف می‌کنند ، رفتاری که از یائسگی تقلید می‌کند و عوارض یائسگی را به درجات مختلفی از شدت تحریک می‌کند . قبل و بعد از چهار هفته زمانی ، محققان خواب و سطح هورمون شرکت کنندگان را بررسی کردند . شرکت کنندگان پرسشنامه سلامت روانی را در آغاز و پایان این مطالعه تکمیل کردند .

این مطالعه نشان داد که زنانی که گزارش داده‌اند که اغلب فلاش‌ها و مکرر شبانه را تجربه کرده‌اند ، به احتمال زیاد علائم خفیف افسردگی را تجربه کرده‌اند ، نسبت به کسانی که کم‌تر یا هیچ فلاش داغ شبانه گزارش نکرده اند . اگرچه محققان ، زنان را به خاطر نشانه‌های فیزیولوژی شبانه در طول مطالعه خواب مورد نظارت قرار دادند ، اما تنها درک women's از فرکانس فلاش داغ را دریافتند - - نه تعداد اندازه‌گیری شده فلاش داغ - - که با تغییرات در حالت مرتبط بود .

زنانی که اختلال خواب را تجربه کرده‌اند ، بیشتر احتمال ابتلا به افسردگی را نسبت به زنانی که خواب بیشتری دارند ، نشان می‌دهند . flashes که به صورت روزانه داغ شده‌بودند تاثیری در حالت شرکت کنندگان نداشتند .

joffe گفت : " نتایج تحقیقات ما زنان یائسه را نیز نشان می‌دهد که گزارش می‌دهند که زنان یائسه هستند که دچار اختلالات خواب شبانه می‌شوند و اختلالات خواب نیز باید برای اختلالات خلقی به نمایش گذاشته شوند .

فعالیت پیچیده brain's Sleeping با استفاده از مدل ساده انجام شد.

مدل ریاضیاتی جدید می‌تواند درک انسجام حافظه در طول خواب عمیق را بهبود بخشد .

خلاصه :

بنا بر یک مطالعه جدید ، محققین یک مدل ریاضی جدید ساختند که فعالیت پیچیده مغز را در طول خواب عمیق تولید می‌کند .

محققان یک مدل ریاضی جدید ساختند که فعالیت پیچیده مغز را در طول خواب عمیق ، با توجه به مطالعه منتشر شده در زیست‌شناسی محاسباتی PLOS ، تولید و آزمایش می‌کند .

تحقیقات اخیر نشان داده‌اند که الگوهای خاصی از فعالیت نورونی در طول خواب عمیق ممکن است نقش مهمی در تحکیم حافظه بازی کند . مایکل Schellenberger کوستا و آرن Weigenand از دانشگاه لوبک ، آلمان و همکارانش یک مدل محاسباتی ساختند که می‌توانست این الگوها را به دقت تقلید کند .

محققان قبلا ً فعالیت قشر خواب ، لایه بیرونی brain's را مدل‌سازی کرده بودند . با این حال ، الگوهای خواب که به حافظه کمک می‌کنند ناشی از تعاملات بین قشر مغز و تالاموس ، یک ساختار مغزی مرکزی است . مدل جدید ، این جفت جفت سازی را ترکیب می‌کند و آن را قادر می‌سازد تا با موفقیت الگوهای خواب مرتبط با حافظه را تقلید کند .

محققان با استفاده از داده‌های یک مطالعه خواب انسانی تایید کردند که مدل جدید آن‌ها به طور دقیق فعالیت مغزی اندازه‌گیری شده توسط electroencephalography در طول مرحله دوم و سوم از خواب حرکت چشم سریع را تولید می‌کند . همچنین اثرات EEG از تکنیک‌های تحریک شناخته‌شده برای افزایش تحکیم حافظه در طول خواب را پیش‌بینی می‌کند .

مدل جدید یک مدل توده‌ای عصبی است ، به این معنی که این مدل نشان‌دهنده رفتار یک گروه کوچک از نورون‌ها به منظور توصیف تعداد زیادی از نورون‌ها است . در مقایسه با مدل‌های خواب دیگر ، بسیاری از آن‌ها براساس فعالیت نورون‌های مجزا هستند ، این مدل جدید نسبتا ً ساده است و می‌تواند در مطالعات آینده در مورد ادغام حافظه کمک کند .

منبع سایت علم روز

نویسنده مطلب: فهیمه فهیمه

فهیمه فهیمه

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...